Fijne tocht, wij hebben ook nog 10 bijgedaan door het fijne beginstuk opnieuw te doen. Pijlkes waren idd al weg.
Ik heb trouwens een gps gevonden in de tweede toer. Weet mij via pb het type en eventueel uw thuisadres te bezorgen en we spreken iets af.
Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- frits motaar
- Mountainbiker
Re: Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
Post by frits motaar »
Hier zijn we er dan mee: " onclick="window.open(this.href);return false;
veel kijkplezier
veel kijkplezier
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik heb iemand zijn gegevens zien afgeven aan de boterhammen met spekstand,die zijn gps verloren had,de man had weinig hoop deze ooit terug te zien,wat zal die blij zijneekhoorn wrote:Fijne tocht, wij hebben ook nog 10 bijgedaan door het fijne beginstuk opnieuw te doen. Pijlkes waren idd al weg.
Ik heb trouwens een gps gevonden in de tweede toer. Weet mij via pb het type en eventueel uw thuisadres te bezorgen en we spreken iets af.
bedankt voor het filmpje nu weet ik ook waar ik ben verkeerd gereden, blijkbaar aan de brug bij de autostrade net voor de bevoorrading rechtdoor gereden maar je moest links. Zag pijlen en mensen fietsen dus niet naar de grond gekeken.frits motaar wrote:Hier zijn we er dan mee: " onclick="window.open(this.href);return false;![]()
veel kijkplezier
Misschien een bordje in het veld zetten volgend jaar. Aangezien het soms verwarrend is waar kruisingen van het parcours zijn in zo een geval.
Voor wie nog film wil.
Hier de mijne.
Ik was pas om 10.30 op het parkoer.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de laatste splitsing gemist
, daardoor maar een 30 km op de teller.
Samen met heen- en terugrit toch nog goed voor 50 km, tel daar nog bij dat ik eerst een 3 tal km ben gaan zwemmen. Was ik toch blij dat ik kon ontbijten bij thuiskomst.
grt. Jo
Hier de mijne.
Ik was pas om 10.30 op het parkoer.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb de laatste splitsing gemist
Samen met heen- en terugrit toch nog goed voor 50 km, tel daar nog bij dat ik eerst een 3 tal km ben gaan zwemmen. Was ik toch blij dat ik kon ontbijten bij thuiskomst.
grt. Jo
-
koppigaard
- Mountainbiker
Post by koppigaard »
Zelfs de boterhammen met spek heb ik niet gevonden. Ik heb maar ene kant van dat gele kaartje gelezen. Ik was er echt niet bij vanmorgen.
Dat verklaart al die mensen in de kantine met boterhammekes, dacht al die hebben allemaal hongerkoppigaard wrote:Zelfs de boterhammen met spek heb ik niet gevonden. Ik heb maar ene kant van dat gele kaartje gelezen. Ik was er echt niet bij vanmorgen.
Heb dus ook dat kaartje niet gelezen, zag alleen maar telefoonnummers staan, dus maar thuis lekkere preisoep gegeten
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
die boterhammekes met spek is een jaarlijks terugkerend "fenomeen" in Lummenkoppigaard wrote:Zelfs de boterhammen met spek heb ik niet gevonden. Ik heb maar ene kant van dat gele kaartje gelezen. Ik was er echt niet bij vanmorgen.
eric66 wrote:Dat verklaart al die mensen in de kantine met boterhammekes, dacht al die hebben allemaal hongerkoppigaard wrote:Zelfs de boterhammen met spek heb ik niet gevonden. Ik heb maar ene kant van dat gele kaartje gelezen. Ik was er echt niet bij vanmorgen.![]()
Heb dus ook dat kaartje niet gelezen, zag alleen maar telefoonnummers staan, dus maar thuis lekkere preisoep gegeten
Tja dan heb ik mss wel uw, van een op den toog achtergelaten bonneke, boke opgefret...merci
Nen dikke proficiat aan de parcoursamensteller!
't Was een aangename verademing ivgl met het steeds idem terugkerend gekend (en ja saai wordend) Lummens parcour.
't Was een aangename verademing ivgl met het steeds idem terugkerend gekend (en ja saai wordend) Lummens parcour.