klaverge wrote:Ik sluit me volledig aan bij teamgenoot Missie. We stonden met 8 Team Verada Follens leden aan de start. De mannen voor de grote tocht, ikzelf voor de kleinere tocht. Dit was mijn eerste toertocht aan de kust en ik heb genoten van de eerste tot de laatste seconde ! Top !!missie wrote:Wat een verademing na al die ploeter-tochten van de laatste tijd ! Dit was puur genieten, mede door het fantastische weer (ik had nochtans voor rotweer gevreesd...). De single-track opener, de stukken langs het strand (nog nooit gedaan, ik vond het fantastisch...al weet ik nu dat zo'n beach race stérven moet zijn), het technisch parcours'tje bij het fort Napoleon, de duinen passage in Bredene. Werkelijk teveel om op te noemen. Ik heb Hertsberge altijd één van m'n favorieten gevonden maar dit is misschien nog nét een tikkeltje leuker, zeker met de crossfiets. Wow, chapeau !
Nog met jullie bende samen op den après gezeten. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.
En hopelijk niet vergeten dat ik in maart, op jullie rit, nen 'frissen' Omer te goed heb