Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
disc
Mountainbiker

Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT

Post by disc »

klaverge wrote:
missie wrote:Wat een verademing na al die ploeter-tochten van de laatste tijd ! Dit was puur genieten, mede door het fantastische weer (ik had nochtans voor rotweer gevreesd...). De single-track opener, de stukken langs het strand (nog nooit gedaan, ik vond het fantastisch...al weet ik nu dat zo'n beach race stérven moet zijn), het technisch parcours'tje bij het fort Napoleon, de duinen passage in Bredene. Werkelijk teveel om op te noemen. Ik heb Hertsberge altijd één van m'n favorieten gevonden maar dit is misschien nog nét een tikkeltje leuker, zeker met de crossfiets. Wow, chapeau !
Ik sluit me volledig aan bij teamgenoot Missie. We stonden met 8 Team Verada Follens leden aan de start. De mannen voor de grote tocht, ikzelf voor de kleinere tocht. Dit was mijn eerste toertocht aan de kust en ik heb genoten van de eerste tot de laatste seconde ! Top !!

Nog met jullie bende samen op den après gezeten. Altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen.

En hopelijk niet vergeten dat ik in maart, op jullie rit, nen 'frissen' Omer te goed heb :wink: :wink:
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

geen woorden voor deze tocht ...dus volgen deze week de prachtige beelden.
Single Tracker
Mountainbiker

Post by Single Tracker »

TOPrit!! Voor mij persoonlijk de mooiste in West-Vlaanderen! =D>

Waarschijnlijk ook de enige mountainbiketocht in België die je momenteel kunt rijden zonder je fiets en kleren vuil te maken :lol:
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Bij aankomst op de parking direct Hanzi wakker gemaakt, die zat te ontbijten :drunk:, klaargemaakt en op naar de inschrijving.
Blijkbaar onderweg "dikke banden" QM voorbijgestoken :P Samen met de forumbikers vertrokken voor mijn 1ste echte beach-rit.
Met zijn allen op't gemak weg voor, achteraf gezien, vele singletracks, mooie strandpassages en hoogtemeters #-o aan de kust. Ik wist niet dat het hier zo op en neer kon gaan.
Onderweg onze eigen VRT-ploeg nu en dan eens naar voor zien koersen en hopelijks lukt het om fantastische samenvattingen te maken. =D> We hebben er alle vertrouwen in de geheugenkaart niet op "lock" stond :wink:
Bij de eerste "speelplaats" beginnen bissen en door het geharrewar (hoe schrijf je dat ?) elkaar verloren en met een groepje verder gereden, niet wetende waar de rest was, voor of achter ons :-k . Ik had ook een ex-collega mee en we zijn na de 2e bevoorrading samen verder gereden. Bleek achteraf dat de bende achter ons zat.
Kort voor het einde bleek daar een klein kerstmarktje te zijn en aangezien ik dit jaar nog geen kerstkraampkje gezien had onder stralende zon.... :-({|= jaja, een jeneverke moest erbij kunnen (o) Veel succes daar met onze mtb's

Op de aprés nog een bruin leffke willen drinken maar tis er niet meer van gekomen, tzijn er 3 geworden... :drunk: :bounce:

Merci voor de prachtige rit

aja, eens thuis alles in de wasmachine en sportbuzze klaar gemaakt om de uitdaging van mijn zoon aan te gaan: de kliene cross van 4,5 km.....en ik heb hem uitgelopen :bounce: :-" :-"
Een moe maar tevreden Frank

(o) (o)
leolens
Mountainbiker

Post by leolens »

Het was gewoon genieten van begin tot eind, mooiste VTT die ik al gereden heb iN West-Vlaanderen.
Alles was gewoon aanwezig, niets op aan te merken. Proficiat aan de organisatie! [-o<

Tot volgend jaar!
Hoeveel deelnemers waren er trouwens?
Black-Knight
Mountainbiker

Post by Black-Knight »

Ik vraag me af waarom ik nu pas deze tocht heb gereden. Nochtans rijd ik al enkele jaren van god naar her , maar deze stond nog nooit op mijn agenda.
Waarom kom ik volgend jaar zeker terug ?
- Feilloze uitpijling
- Gevarieerd parcours
- Prima bevoorrading met aangename mensen
- Knappe startaccommodatie
Ik was vrij laat gestart en heb een combinatie gedaan van 25 + 45km. Aan bevoorrading 1 beloofden ze om open te blijven tot mijn tweede doortocht... waarvoor mij dank!!
Aan bevoorrading 2 kreeg ik een lekke band, maar met behulp van de sympathieke standhouder (man met blauwe trui) was ik binnen de kortste keren weer op weg. Intussen was de meeste jus al uit de benen en tot overmaat van ramp was het strand niet meer te berijden. Maar met een meer dan voldaan gevoel de tocht en het mtb-werkjaar uitgereden.
disc
Mountainbiker

Post by disc »

Hier mijn foto's:

https://plus.google.com/photos/10909809 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;
jend
Mountainbiker

Post by jend »

Na gisteren mijn 2de tt gereden na 8weken rust! Je moet beetje gek zijn ombhier te rijden zonder conditie! Maar wou deze niet missen! Voor het eerst met een 29er gereden en is me goed bevallen! Topfiets op top rit! Wel neig afgezien, na 21km was het beste er af maar toch doorgezet voor de grote afstand! Bedankt en tot volgend jaar!
Verhaeghe
Mountainbiker

Post by Verhaeghe »

Deze tocht is de referentie voor MTB in duinen, strand, duinenbossen. Wellicht de reden waarom er veel profs en semi-profs aan de start stonden. Prachtig parcours!
rollemol
Mountainbiker

Post by rollemol »

disc wrote:Hier mijn foto's:

https://plus.google.com/photos/10909809 ... banner=pwa" onclick="window.open(this.href);return false;
Knappe foto's =D>
Post Reply