Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Supertocht. Echt niets op aan te merken. Volgend jaar zeker terug van de partij met ons clubken ' De Petettekoppen'. Enig idee waar ik de foto's kan vinden die getrokken zijn?
Elk jaar opnieuw kruipen we met evenveel plezier in het zanderige nest van de Zeevogels.
En dit jaar zal zeker geen uitzondering geweest zijn want ze hadden zelfs het zonnetje besteld !
Boordevol enthoesiasme dacht ik na de eerste bevoorrading : ik rij vannamiddag opnieuw !
Maar ... plots stonden die paparazzis daar, midden in de duinen ! Waarschijnlijk door het verschot brak m'n ketting op het moment dat ze begonnen te flitsen. En dus te voet back to the car. Onderweg werd ik nog voorbij gestoken door een lustige Sint-Ritatrappist genaamd "Geertje" die zelfs met een platte band sneller was dan ik !
Het was superdik in orde !
En dit jaar zal zeker geen uitzondering geweest zijn want ze hadden zelfs het zonnetje besteld !
Boordevol enthoesiasme dacht ik na de eerste bevoorrading : ik rij vannamiddag opnieuw !
Het was superdik in orde !
- henkieboy
- Mountainbiker
x3 ???? (nu meer dan1200 deelnemers) dan zou men er beter een wandeltocht van maken .Stefke Herremans wrote:Dikke proficiat aan de organisatoren : alles is perfect verlopen. Kan naast de beste tt van de Ardennen staan ... ongelooflijk maar waar. En maar een uur rijden vanuit Antwerpen. Het aantal deelnemers mag en kan gerust x 3.
Vorig jaar hier genoten van dit ritje en nu nog meer genoten.
toffe bende , super parcours , goeie bevoorrading , goeie bepijling , goeie afspuitstand, goeie stuute en nog ne leffe of 2
Perfecte afsluiter voor 2012
- Traxer
- Kerstman
Een fantastische afsluiter ! Een hele grote bravo aan de organisatie want het werk dat hier in zit valt niet te onderschatten! Bravo om ons iedere keer opnieuw met nieuwe stukjes te verrassen
Laat ook in 2013 de ketting ratelen, de shifters klikken en de pedalen knarsen.
Aan ieder een fantastisch 2013 !
Laat ook in 2013 de ketting ratelen, de shifters klikken en de pedalen knarsen.
Aan ieder een fantastisch 2013 !
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Der stonden wss 3 of 4 grote borden zowel voor als na de fotograaf met als opschrift "www.mtb-you.be"Barcaboy wrote: Enig idee waar ik de foto's kan vinden die getrokken zijn?
- Falco Peregrinus
- Mountainbiker
Post by Falco Peregrinus »
Wat een zaaaaaalige tocht. Dank aan
- de organisatie voor de super tocht
- de bende voor de fun
- de weergoden voor het zonnetje op het strand

- de organisatie voor de super tocht
- de bende voor de fun
- de weergoden voor het zonnetje op het strand
Toptocht
Gestart met Cobra'tjes, vooraan 1,2 en achteraan 1,3 bar en 't bolde in 't zand.
Mooie start singletrack om direct de duinen in te duiken en het strand aan te vangen.
Vervolgens prachtige duinentracks, korte nepen en enkele 'technische' afdalingen.
Net voor crossparcour Bredene natte voeten door de plassen, geen schoenovertrekken aan
Na tweede bevoorrading trok mijn compagnon zijn ketting in brokken, vermaakt en rustig de tocht verder afgebold. Is niet voor iedere week dergelijk ritje aan het strand, morgen terug opnieuw invetten, materiaal ziet af, maar volgend jaar ben 'k terug!
Gestart met Cobra'tjes, vooraan 1,2 en achteraan 1,3 bar en 't bolde in 't zand.
Mooie start singletrack om direct de duinen in te duiken en het strand aan te vangen.
Vervolgens prachtige duinentracks, korte nepen en enkele 'technische' afdalingen.
Net voor crossparcour Bredene natte voeten door de plassen, geen schoenovertrekken aan
Na tweede bevoorrading trok mijn compagnon zijn ketting in brokken, vermaakt en rustig de tocht verder afgebold. Is niet voor iedere week dergelijk ritje aan het strand, morgen terug opnieuw invetten, materiaal ziet af, maar volgend jaar ben 'k terug!
-
klaverge
- Mountainbiker
Ik sluit me volledig aan bij teamgenoot Missie. We stonden met 8 Team Verada Follens leden aan de start. De mannen voor de grote tocht, ikzelf voor de kleinere tocht. Dit was mijn eerste toertocht aan de kust en ik heb genoten van de eerste tot de laatste seconde ! Top !!missie wrote:Wat een verademing na al die ploeter-tochten van de laatste tijd ! Dit was puur genieten, mede door het fantastische weer (ik had nochtans voor rotweer gevreesd...). De single-track opener, de stukken langs het strand (nog nooit gedaan, ik vond het fantastisch...al weet ik nu dat zo'n beach race stérven moet zijn), het technisch parcours'tje bij het fort Napoleon, de duinen passage in Bredene. Werkelijk teveel om op te noemen. Ik heb Hertsberge altijd één van m'n favorieten gevonden maar dit is misschien nog nét een tikkeltje leuker, zeker met de crossfiets. Wow, chapeau !
- fredericdavid
- Mountainbiker
Post by fredericdavid »
Klasse organisatie!
Zowel crossfietsen als MTB's konden hier perfect hun gading vinden.
Beach-race simulatie (ook al is het wind in de rug) dikke fun.
Me goed geamuseerd, technisch strookje met op/neer na 1e bevoorrading heerlijk!
Top, proficiat!
Zowel crossfietsen als MTB's konden hier perfect hun gading vinden.
Beach-race simulatie (ook al is het wind in de rug) dikke fun.
Me goed geamuseerd, technisch strookje met op/neer na 1e bevoorrading heerlijk!
Top, proficiat!