Supertocht, bij leven en welzijn volgend jaar terug aanwezig!
Congratz aan de parcoursbouwer!
Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
missie
- Mountainbiker
Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Wat een verademing na al die ploeter-tochten van de laatste tijd ! Dit was puur genieten, mede door het fantastische weer (ik had nochtans voor rotweer gevreesd...). De single-track opener, de stukken langs het strand (nog nooit gedaan, ik vond het fantastisch...al weet ik nu dat zo'n beach race stérven moet zijn), het technisch parcours'tje bij het fort Napoleon, de duinen passage in Bredene. Werkelijk teveel om op te noemen. Ik heb Hertsberge altijd één van m'n favorieten gevonden maar dit is misschien nog nét een tikkeltje leuker, zeker met de crossfiets. Wow, chapeau !
Genoten van deze tocht van begin tot bijna einde, gewoon een subliem parcours met zeer veel off road. genieten met de wind in de rug van zee en strand. Wa moe ne mens meer hebben voor de laatste van 2013 mooie afsluiter.
Enkel de laatste 2 km al wandelend afgelegd waarvan de laatste km met "julcesaar", het was een prettige kennismaking in moeilijke omstandigheden, de ene (ik dus) platte band, de andere met rubberen botten (waren vandaag niet echt nodig) met een gebroken ketting.
Eén klein minpuntje mss, vond de afspuitnadars nogal ambetant staan.
Boterham deed zich ook smaken Zeevogels jullie hebben jullie naam eer aan gedaan
Waren er nog meer spicerboys buiten Dabautje en mezelf (samen gereden), niemand anders gezien.
Zeevogels bij laag water tot volgend jaar
Aan alle leden van dit forum en allen die dit forum volgen een feestelijk eind van 2012 en een spetterend begin en gelukkig 2013
Grtn
geertje
Enkel de laatste 2 km al wandelend afgelegd waarvan de laatste km met "julcesaar", het was een prettige kennismaking in moeilijke omstandigheden, de ene (ik dus) platte band, de andere met rubberen botten (waren vandaag niet echt nodig) met een gebroken ketting.
Eén klein minpuntje mss, vond de afspuitnadars nogal ambetant staan.
Boterham deed zich ook smaken Zeevogels jullie hebben jullie naam eer aan gedaan
Waren er nog meer spicerboys buiten Dabautje en mezelf (samen gereden), niemand anders gezien.
Zeevogels bij laag water tot volgend jaar
Grtn
geertje
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Ik sluit me volledig aan bij al de rest. Single tracks, duinen, bos, strand, beklimmingskes, technische stukken,... diegene die dat niet plezant vinden?! 1 Keer misreden maar ik was blijkbaar niet de enige, het volk bleef daar maar toestromen vanuit de verkeerde richting 
Voor 5de maal hier aanwezig en na vorig jaar dacht ik 'dit is top'.
En wat doen ze nu??? Het nog plezanter maken.
Is in de loop van de jaren geëvolueerd van polderrit naar strand- en duinenrit, waardoor deze rit toch een uniek karakter krijgt. Voor mij mag het gerust zo blijven.
Mede door het schitterende weer, een supertocht. En aan mijn 'enig minpunt' die ik hier aangehaald had, te kleine locatie voor après was ook gedacht. Nu in ruime, gezellige zaal.
Na afloop nog eens parcoursbouwer gesproken en hem van harte proficiat gewenst.
Tot volgend jaar
En wat doen ze nu??? Het nog plezanter maken.
Is in de loop van de jaren geëvolueerd van polderrit naar strand- en duinenrit, waardoor deze rit toch een uniek karakter krijgt. Voor mij mag het gerust zo blijven.
Mede door het schitterende weer, een supertocht. En aan mijn 'enig minpunt' die ik hier aangehaald had, te kleine locatie voor après was ook gedacht. Nu in ruime, gezellige zaal.
Na afloop nog eens parcoursbouwer gesproken en hem van harte proficiat gewenst.
Tot volgend jaar
-
Stefke Herremans
- Mountainbiker
Post by Stefke Herremans »
Dikke proficiat aan de organisatoren : alles is perfect verlopen. Kan naast de beste tt van de Ardennen staan ... ongelooflijk maar waar. En maar een uur rijden vanuit Antwerpen. Het aantal deelnemers mag en kan gerust x 3.
- kalimero 1
- Mountainbiker
Post by kalimero 1 »
prachtige tocht ,volgend jaar zijn we er terug
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Eerste keer strand en duinenrit, en de kennismaking vond ik met een woord gezegd TOP! We waren het beu om in het Waasland te ploeteren, daarom dat ik had voorgesteld om naar t zeetje te komen, en ondanks de lange autorit geen moment spijt van gehad, ik ben nog steeds aan het nagenieten D
Goed begonnen met het bosje met singletrack in het begin, eerste strandpassage vlot doorgegaan, de stukjes tussen de duinen, nu ja ik herhaal hier gewoon wat iedereen vond, het klimmen en dalen, alles was super! Volgend jaar zeker aanwezig, geen slecht woord over te spreken over niks.
Een ding wel spijtig: door al het zand sloten mijn overschoentjes niet meer met als gevolg serieuze koude en natte voeten bij de diverse plassen op dat fietspad, soit ja niet aan te doen.
Heb onderweg op een stuk dijk wel iemand beneden op trapjes zien liggen, denk dat hij verstrooid was en daar naar beneden is geduikeld, hopelijk alles goed met die persoon...
Na de laatste strandpassage nog leuk op en af door he dorp en dan nog eens gas geven met flinke zijwind op weg naar de afpuitstand, waar het ook heel vlot ging.
Dikke proficiat, leuke afsluiter van het jaar, en nieuwkomer in mijn top tien aller tt's...
Goed begonnen met het bosje met singletrack in het begin, eerste strandpassage vlot doorgegaan, de stukjes tussen de duinen, nu ja ik herhaal hier gewoon wat iedereen vond, het klimmen en dalen, alles was super! Volgend jaar zeker aanwezig, geen slecht woord over te spreken over niks.
Een ding wel spijtig: door al het zand sloten mijn overschoentjes niet meer met als gevolg serieuze koude en natte voeten bij de diverse plassen op dat fietspad, soit ja niet aan te doen.
Heb onderweg op een stuk dijk wel iemand beneden op trapjes zien liggen, denk dat hij verstrooid was en daar naar beneden is geduikeld, hopelijk alles goed met die persoon...
Na de laatste strandpassage nog leuk op en af door he dorp en dan nog eens gas geven met flinke zijwind op weg naar de afpuitstand, waar het ook heel vlot ging.
Dikke proficiat, leuke afsluiter van het jaar, en nieuwkomer in mijn top tien aller tt's...