niemand die u tegenhoud om 2 rondjes te rijden eh..jo63 wrote:Vond 42 km al weinig en nu nog maar 40km. Weet niet of ik daarvoor nog af kom
Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- scelter
- Mountainbiker
Re: Zo 30/12/2012 Lummen :: X-Mas Tocht
- Rex007
- Mountainbiker
scelter wrote:niemand die u tegenhoud om 2 rondjes te rijden eh..jo63 wrote:Vond 42 km al weinig en nu nog maar 40km. Weet niet of ik daarvoor nog af kom
Ferm toereke,
't Was wel geen heel 40 km op mijne maar toch, mooi rit en goed gepijld. En door den aard van den ondergrond een massa volk aan de spuitstand maar ja bij dees weer wil iedereen zijne fiets wel effe afspuiten zeker.
Heeft er iemand toevallig een GPS trackske(Garmin) liggen van deze toer??
't Was wel geen heel 40 km op mijne maar toch, mooi rit en goed gepijld. En door den aard van den ondergrond een massa volk aan de spuitstand maar ja bij dees weer wil iedereen zijne fiets wel effe afspuiten zeker.
Heeft er iemand toevallig een GPS trackske(Garmin) liggen van deze toer??
slecht weer? voor eind december is het mooi weerFrederikL wrote:En was het de moeite?
Ben niet vertrokken door het slechte weer!
Heeft iemand de gps track van de 40km? want moet ergens verkeerd gereden zijn had maar 32km en de bevoorrading gemist omdat ik toch met de fiets naar huis moest en nog wist waar de post vorig jaar was toch nog iets kunnen drinken en eten. fiets wel niet kunnen afspuiten was te veel volk
Was een lekker vettige tocht met slipgevaar en veel stoempen. Ik kwam maar aan 35km en denk niet dat ik verkeerd gereden heb. Wel origineel, negerinnetetten bij de bevoorrading
Leuke afsluiter voor een fantastich MTB jaar
Gelukkig Nieuwjaar allemaal en een fijne roetsj gewenst
Leuke afsluiter voor een fantastich MTB jaar
Gelukkig Nieuwjaar allemaal en een fijne roetsj gewenst
Het was inderdaad maar 35 km (het was te peizen als de Beny de kilometers moet tellen
)
Maar voor de rest alleen maar dikke chapeau !
Zeer mooie tocht en zeer verstandig overal het maximum eruit gehaald ; duidelijk dat de parcoursbouwer terrein-kennis heeft.
Zeker niet te vettig, veel stukken lagen er zelfs erg snel bij.
Maar voor de rest alleen maar dikke chapeau !
Zeer mooie tocht en zeer verstandig overal het maximum eruit gehaald ; duidelijk dat de parcoursbouwer terrein-kennis heeft.
Zeker niet te vettig, veel stukken lagen er zelfs erg snel bij.
-
tonysimoni
- Mountainbiker
Post by tonysimoni »
Mooie tocht, wel maar 36 km maar gezien de staat van het parcour genoeg 1U52 min
Mooie single tracks, begin wel even druk maar na 5 km vrije baan, hier en daar wat schuiven
en slippen maar dat hoort erbij. Te veel volk bij de afspuitstand zelfs om 10u30...
Mooie single tracks, begin wel even druk maar na 5 km vrije baan, hier en daar wat schuiven
en slippen maar dat hoort erbij. Te veel volk bij de afspuitstand zelfs om 10u30...
- LaGamuza
- Mountainbiker
kan maar 1 ding zeggen: 'k vond het goe! Goed afgepijld, mooie technische stukken, single tracks, en verbindingsstukken, alles mooi verdeeld , al bij al weinig modder, meer moet dit niet zijn voor een mooie tocht. Volgend jaar zeker weer van de partij.