Twijfel:
- Schwalbe Supermotto setje
Vs
- Noby Nic 2.1 voor / Gato 1.9 achter (huidig)
Of leg ik enkel achteraan zo'n dikke supermotto?
Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- fredericdavid
- Mountainbiker
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Post by Kristof Huyck »
@fredericdavid: Ik heb een soortgelijke twijfel
Super moto voor en achter is denk ik wat te riskant, enkel achteraan super moto is bij mij een optie. Anders rij ik gewoon met 2x roro
Super moto voor en achter is denk ik wat te riskant, enkel achteraan super moto is bij mij een optie. Anders rij ik gewoon met 2x roro
Wat de bandenkeuze betreft, ik zou geen SM leggen, tenzij je masochistische neigingen hebt
Het bos is een draai-en-keer passage met plaatsen waar het wat gladder ligt. Een beetje tractiegrip is dus wenselijk.
Wat de strandpassages betreffen, hier de laatste info (nog aangepast voor de 25 km):
25 km --> 5.5 km in twee zones
45 km --> 9.7 km in drie zones
Voor de rest laag water met volgens de voorspellingen een rugwind van 5 à 6 beaufort.
Het bos is een draai-en-keer passage met plaatsen waar het wat gladder ligt. Een beetje tractiegrip is dus wenselijk.
Wat de strandpassages betreffen, hier de laatste info (nog aangepast voor de 25 km):
25 km --> 5.5 km in twee zones
45 km --> 9.7 km in drie zones
Voor de rest laag water met volgens de voorspellingen een rugwind van 5 à 6 beaufort.
- Slazwierder
- Mountainbiker
Post by Slazwierder »
Slecht of goed berijdbaar, voor mij mag dat parcours er sowieso inzittenridleybiker wrote: We gaan morgen na de cross het parcours ter plaatse gaan bekijken en zien of we dit in onze tocht gaan opnemen.
- Traxer
- Kerstman
Als madam Traxer mij met rust laat s'morgens kan ik er misschien ook eens bij zijn...

-
missie
- Mountainbiker
Pleeeease, echt wel ! Leuk parcours'ke, ik heb nog een eitje te pellen met die zandbak van vorig jaar. Dat is grotendeels weide grond, ZO erg kan 't daar toch niet zijn ? Zelfs na de profcross, wat je in sommige TT's tegenkomt qua andere baggerstroken... Er zeker niet uithalen dusridleybiker wrote:De doortocht over het crossparcours in Bredene ligt nog niet vast.
We gaan morgen na de cross het parcours ter plaatse gaan bekijken en zien of we dit in onze tocht gaan opnemen
- Carlito 11
- Mountainbiker
Post by Carlito 11 »
Van de partij voor de gezonde zeelucht
Moest dat zonnetje van vandaag gewoon een beetje willen opschuiven van Brugge no Den Hoane zoe't wel schitterend zijn. Maar ja we gaan toch maar nog eens onze kajetchoe botten boven halen
See you on the Beach ! 
Benieuwd of ze het crossparcours erin laten. Vandaag naar de cross gaan zien en sommige stroken liggen er enorm slecht bij, waar zelfs professionele crossers moesten afstappen en lopen. Het zal in elk geval ploegen zijn op dat parcour. Groot stuk van dat veld staat trouwens onder water, alsook enkele passages op het parcours zelf. Groeten