Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Post Reply
absalonke
Mountainbiker

Londerzeel zondag 6 januari 2013

Post by absalonke »

MTB Palmvelden uit Londerzeel wenst alle bikers een heel sportief en vooral plezant 2013 toe... :-D

En als jullie tijdens de feestdagen enkele kilokes zijn bijgekomen :oops: :-" , dan nodigen we jullie uit om op zondag 6 januari 2013 tijdens onze 15de MTB wintertocht kennis te maken met de mooie streek rond Londerzeel, Imde, Oppem, Meise, Merchtem, ...

Vertrek : Buitensportcentrum Palmvelden, Blauwenhoek 76, 1840 Londerzeel

Inschrijvingen : vanaf 8 uur tot 12 uur
VWB Organisatie

Landelijk en (licht*) heuvelachting parcours
18 km (*), 32 km (*), 42 km en 52 km

Gediplomeerde fietshersteller op de bevoorrading
Pechophaaldienst =D> =D>

Zeer uitgebreide afspuitstand ( 13 afspuitslangen) :lol:

Ruime parking

We houden jullie in de loop van de komende dagen uiteraard op de hoogte van het toestand van het parcours... Maar diverse stroken waar het in het verleden moeilijk doorkomen was, zijn ondertussen heraangelegd of verhard ...

Tot binnenkort

MTB Palmvelden Londerzeel
BerggeitCasualFietser
Mountainbiker

Re: Londerzeel zondag 6 januari 2013

Post by BerggeitCasualFietser »

absalonke wrote:MTB Palmvelden uit Londerzeel wenst alle bikers een heel sportief en vooral plezant 2013 toe... :-D

En als jullie tijdens de feestdagen enkele kilokes zijn bijgekomen :oops: :-" , dan nodigen we jullie uit om op zondag 6 januari 2013 tijdens onze 15de MTB wintertocht kennis te maken met de mooie streek rond Londerzeel, Imde, Oppem, Meise, Merchtem, ...

Vertrek : Buitensportcentrum Palmvelden, Blauwenhoek 76, 1840 Londerzeel

Inschrijvingen : vanaf 8 uur tot 12 uur
VWB Organisatie

Landelijk en (licht*) heuvelachting parcours
18 km (*), 32 km (*), 42 km en 52 km

Gediplomeerde fietshersteller op de bevoorrading
Pechophaaldienst =D> =D>

Zeer uitgebreide afspuitstand ( 13 afspuitslangen) :lol:

Ruime parking

We houden jullie in de loop van de komende dagen uiteraard op de hoogte van het toestand van het parcours... Maar diverse stroken waar het in het verleden moeilijk doorkomen was, zijn ondertussen heraangelegd of verhard ...

Tot binnenkort

MTB Palmvelden Londerzeel
vorig jaar hier ook gereden, enkel de modderpoelen vond ik iets minder, parcours was dik in orde!
dirty
Mountainbiker

Re: Zo 06/01/2013 Londerzeel :: MTB Palmvelden

Post by dirty »

als het wat droger wordt ben ik er zeker bij , momenteel ligt de streek rond Londerzeel er wel een beetje verzopen bij , hopelijk verandert de weersituatie , het wordt hoge tijd ,ik denk dat we allen dat regenweer grondig beu zijn !
patje2
Mountainbiker

Post by patje2 »

Ik ben gisteren een stuk van de toer van verleden jaar gaan rijden En tot mijn grote verbazing lag het er vrij goed bij. Voor zij die de streek een beetje kennen.
Aan het station vertroken via offroad doorsteek naar de tramweg langs den SK achterdoor via Imde naar Meuzegem en terug via de gekende route langs de Rossem en Steenhuffel enkel het stuk na het kasteel van Diepenstijn lag er echt heel vettig bij maar nog net geen ploetertoestanden. Voor de rest lag het er overal heel goed bereidbaar bij natuurlijk wel plassen maar zeker geen ploeterwerk. Dus ongeveer 1km slecht van de 27km die ik er gereden heb. Ik heb wel heel veel zandzakjes zien liggen tegen het onderlopen van het parkoer :-D zelfs daar hebben ze al aan gedacht
John kanon
Mountainbiker

Post by John kanon »

Ik kom af met mijn kanon!!! :-&
Enkele jaren terug ben ik daar bijna verzopen in een beek. Toen was er ook veel wateroverlast. Ben er ook bijna verdwenen in een sneeuwbui. Amaai, daar in "Lonnesiel A" valt elk jaar wel iets te beleven :wink:
Zeg ... hopelijk is er ook iets anders dan Palm [-( te verkrijgen op den apres.

John :^o
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Patje,

We volgen de situatie van het parcours dagelijks op.
Dit weekend trekken we nogmaals op verkenning en we houden jullie uiteraard op de hoogte.
Zoals reeds eerder bevestigd, werd het parcours ondertussen op de "meest modderige" stroken heraangelegd of verhard .. =D> =D>
De wind doet ondertussen ook heel erg zijn best om het parcours mee op te drogen .... =D>

Aan John Kanon

Ge moogt gerust zijn ... Den Duvel en de Steenbrugge van 't vat ( in bruin en blond ) staan ook in de aanbieding ... :-" (o) :-D
Kevindv
Mountainbiker

Post by Kevindv »

Als het parcours deftig blijft (zonder extreme modderbadtoestanden) zal ik daar zeker en vast starten voor de 52km, om wat er iets te vettig aangegeten is terug af te rijden, zoda we 2013 direct goe kunnen starten in de opbouw van wat komen gaat volgend jaar.
michel v
Mountainbiker

Post by michel v »

ik zal er ook zijn in loneseel a.
absalonke
Mountainbiker

Post by absalonke »

Vandaag zijn we het parcours gaan verkennen.
De wind doet momenteel zijn werk.
Buiten een 3-tal stroken van 100 meter waar momenteel nog wat blubber ligt (maar zelfs ik als recreatieve biker nog vlot ben doorgeraakt ) is alles perfect berijdbaar.
De traditionele blubberstroken ( voorbij de bandencentrale Roelandts en het bedrijf Lathouwers ) werden door de gemeente verhard met kiezelstenen en rijden bijna als een autostrade in het veld ...

Bovendien zien de weersvooruitzichten er prima uit ...

Hopelijk mogen we jullie talrijk verwelkomen om kennis te maken met dit prachtige stukje Vlaams - Brabant ....
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

Deze staat (natuurlijk) met stip in onze agenda :-D :-D
Tot zondag ! :bounce: :bounce:
Post Reply