Wil dringend die nieuwe drop gaan springen....
Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Re: Boom ( schorre ) en kleiputten Terhagen
de trap is al een tijdje klaar , ligt ergens in de buurt van de put of er voor , nu de verkiezingen voorbij zijn moeten we afwachten of er nog wordt voortgedaan met dit mtb project , want het is de hoogste tijd , sommige stukken parcour hebben echt te lijden onder dat slecht weer en zouden eigenlijk een dikke laag grind moeten krijgen plus afwateringriool bvb , ik ga wel is horen of er een infobord kan geplaatst worden met nieuwe bepijling , ik doe voort ondertusen 
- BlackRaider
- Mountainbiker
Post by BlackRaider »
Ik citeer even een heel mooi stukje uit het artikel van O2 bikers:
"Als ik weer naar huis fiets, ben ik helemaal gelukkig, ik fiets naar huis vanop een plaats waar je echt kan biken, een bike spot die je adrenaline doet stromen en van je eist dat je je grenzen verlegt en dat in het hartje van ons vlakke land, mijn gebeden zijn verhoord!"
"Als ik weer naar huis fiets, ben ik helemaal gelukkig, ik fiets naar huis vanop een plaats waar je echt kan biken, een bike spot die je adrenaline doet stromen en van je eist dat je je grenzen verlegt en dat in het hartje van ons vlakke land, mijn gebeden zijn verhoord!"
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Gebeden verhoord? De Schorre is al lang ontheiligd zunne!!!!