Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Ik kan er helaas niet bij zijn,
maar zou deze tocht graag op een andere dag willen rijden, daarom de vraag komt er een plan/routebeschrijving/ ... van ?
En zitten er veel stukken in waar je normaal gezien niet mag rijden met de fiets?
groeten
maar zou deze tocht graag op een andere dag willen rijden, daarom de vraag komt er een plan/routebeschrijving/ ... van ?
En zitten er veel stukken in waar je normaal gezien niet mag rijden met de fiets?
groeten
BeachyBoy wrote:De Schorre zit er niet in. De grootste afstand van de kust weg is het vertrekpunt (sportcentrum, in vogelvlucht een goeie kilometer).
Het eigenlijke parcours loopt niet verder dan 500m van de kustlijn weg.
In eerste instantie zat de campingzone er nog in, maar deze is geschrapt omwille van de regenval.

- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
zullen hier ook toch wel iets anders tegenkomen dan modder zekers.....kijk er al na uit.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Ik denk dat ik van de gelegenheid gebruik ga maken zondag om mijn eerste strandrit te doen 
alvast super van de tips die hier gegeven worden, kom je ook niet altijd tegen.
Bij mij NN, niet meer dan 1.5-2 bar zeg je?
alvast super van de tips die hier gegeven worden, kom je ook niet altijd tegen.
Bij mij NN, niet meer dan 1.5-2 bar zeg je?
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
De TEGENTERTERS zullen ook van de partij zijn.
Mijn inziens de betere strand en duinen TT.
Metalbiker 
Mijn inziens de betere strand en duinen TT.
-
kevin1980
- Mountainbiker
In het zand zul je er gn problemen mee hebben, maar er zitten normaal (alst gelijk vorig jaar is) ook nog wat modderstukken in..!MtbMdf! wrote:http://www.fietsonline.com/kenda-buiten ... risp.html#Bijkomende info:
De tocht loopt langs de kustgemeenten De Haan, Bredene en Oostende.
Maximaal 1.5km van de kustlijn weg.
Amper poldergrond, hoofdzakelijk duin, (duin)bos, strand.
Bandenkeuze: semi-slick tot allround liefst bredere uitvoering (type Racing Ralph ideaal, Furious Fred zeker doenbaar) druk 1,5 tot 2 bar.
Kortom, deze tocht biedt in alle opzichten het mooiste van de kuststreek!
zou ik met deze de rit in de haan durven aanvangen?
Nog een vraagje, zou het crossparcours van Bredene terug erin zitten van de dag ervoor?
Het crossparcours zit er inderdaad weer in, toelating van alle instanties, de organisatoren zullen het parcours laten staan. Enkel als het niet meer berijdbaar is zouden we het alsnog schrappen.kevin1980 wrote:In het zand zul je er gn problemen mee hebben, maar er zitten normaal (alst gelijk vorig jaar is) ook nog wat modderstukken in..!MtbMdf! wrote:http://www.fietsonline.com/kenda-buiten ... risp.html#Bijkomende info:
De tocht loopt langs de kustgemeenten De Haan, Bredene en Oostende.
Maximaal 1.5km van de kustlijn weg.
Amper poldergrond, hoofdzakelijk duin, (duin)bos, strand.
Bandenkeuze: semi-slick tot allround liefst bredere uitvoering (type Racing Ralph ideaal, Furious Fred zeker doenbaar) druk 1,5 tot 2 bar.
Kortom, deze tocht biedt in alle opzichten het mooiste van de kuststreek!
zou ik met deze de rit in de haan durven aanvangen?
Nog een vraagje, zou het crossparcours van Bredene terug erin zitten van de dag ervoor?
Tot zondag!
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Als er veel moet geschrapt worden, neem dan gewoon stukken verharde landweggetjes om aan de kilomers te geraken. In bende chette geven en jagen op voorliggers op zo'n stukken is ook dikke fun.
- MaC'Red
- Mountainbiker
Ahja het is jacht seizoen zeker ???Motorbiker wrote:Als er veel moet geschrapt worden, neem dan gewoon stukken verharde landweggetjes om aan de kilomers te geraken. In bende chette geven en jagen op voorliggers op zo'n stukken is ook dikke fun.