Wishfull thinking!meridagirl wrote:Normaal gezien ook present voor deze prachtige tocht.
Hopelijk blijft de regen nu wat achterwege maar dat zal wel ijdele hoop zijn zeker.
Wo 26/12/2012 Wingene :: 19de Kerstmeeting VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
DonFre
- Mountainbiker
Re: Wo 26/12/2012 Wingene :: 19de Kerstmeeting VTT
We zijn bijna aan de vooravond van onze tocht, met wat geluk houden we het morgen droog!
Morgen vroeg uit de veren, mijn taak bestaat uit; het controleren van de pijlen
op een deel van het parcour, kan bijna niet wachten om het parcour in den donker te gaan afhaspelen!

Morgen vroeg uit de veren, mijn taak bestaat uit; het controleren van de pijlen
op een deel van het parcour, kan bijna niet wachten om het parcour in den donker te gaan afhaspelen!
- Metalbiker
- Mountainbiker
Post by Metalbiker »
Alvast ook een "kerst"pakkettje TEGENTERTERS aan de start ....
Tot sebiets
METALBIKER 
Tot sebiets
Hallo Geen fietspaden op dit moment in Frankrijk, dus ik ga verder met mijn escapades met een prachtig Vlaams octrooi Wingene. 47 km van een mooi circuit, die het grootste deel in het bos of struikgewas, weinig wegen, felle zon, terwijl in Rijsel was het grijs. En altijd op de organisatie en de hosting van België. Dat gaf me een mooie ochtend, zou ik zeker terug te gaan volgend jaar. Hartelijk dank aan de organisatoren voor het juiste moment.
Foto's en GPS track van het traject hier
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2012/De ... index.html
A + op de weg Gerard
Foto's en GPS track van het traject hier
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2012/De ... index.html
A + op de weg Gerard
Last edited by gcolin on Wed 26 Dec 2012 15:26, edited 1 time in total.
-
Bianchi--Driver
- Mountainbiker
Post by Bianchi--Driver »
70% offroad? Waar was deze gebleven? Heel veel baan, dat ben ik tegengekomen, maar ik kan absoluut niet begrijpen hoe je aan die 70% komt?
Was voor mij een verre verplaatsing, maar doordat ik weet dat er veel bos is en dat er op de affiche veel offroad beloofd werd, heb ik de verplaatsing gemaakt, maar heb het me beklaagt..
Nog klein negatief puntje, 2de bevoorrading op grote toer vind ik altijd leuk, maar ben deze ook niet tegengekomen.
Enige positieve: alles was goed berreidbaar na de regen van afgelopen dagen (weken).
Was voor mij een verre verplaatsing, maar doordat ik weet dat er veel bos is en dat er op de affiche veel offroad beloofd werd, heb ik de verplaatsing gemaakt, maar heb het me beklaagt..
Nog klein negatief puntje, 2de bevoorrading op grote toer vind ik altijd leuk, maar ben deze ook niet tegengekomen.
Enige positieve: alles was goed berreidbaar na de regen van afgelopen dagen (weken).
-
meridagirl
- Mountainbiker
Post by meridagirl »
Gezien de omstandigheden (overvloedige regen) mogen we zeker niet klagen. De organisatie heeft er hier alles aan gedaan om ons een leuke rit voor te schotelen.
Ik keerde alvast tevreden terug na 47km op de teller.
Ik keerde alvast tevreden terug na 47km op de teller.