5/12/04 De Panne Beach Endurance

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Zandbijter ik heb je niet vermeld tussen de grote namen in het bericht op de homepage, omdat het grote publiek je natuurlijk (nog) niet kent. Maar (net als Chris) verwacht ik morgen iets van je...
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Zoals altijd zal ik maken dat ze mij nog lang zullen herinneren !!!! Misschien meer met mijne grote mond dan met mijn prestaties MAAR dat speelt allemaal gene rol hé !!!! Euh, ik hoop stiekem top 40 te rijden !?!?!
Berggeit
Mountainbiker

Post by Berggeit »

morgn ga ik ervoor : ALLES GEVEN :wink: verstand op 0 en blijven gaan we zien wel wa dat het heeft :lol:
Stimpie
Mountainbiker

Post by Stimpie »

morgen voor de tweede keer van de partij, laatste weken enkel maar rustige ritjes gereden dus ben ik wel eens benieuwd wat da gaat geven daar aan de zee 8)
Deurke
Mountainbiker

Post by Deurke »

Awel, ik zal niet starten gezien ik een THUISWEDSTRIJD heb maar bij deze wil ik iedereen SUCCES wensen :wink:

@ Berggeit: gaan en blijven gaan !
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

P° wrote:Bekende namen in Beach Endurance

04-12-2004, 09:34

Zondag wordt in De Panne de negende uitgave van de Beach Endurance gereden, een zware strandrace die inmiddels door Mountainbike Revue is opgenomen bij de mooiste marathons van vijf continenten. Naast heel wat gewone deelnemers, komen er traditiegetrouw ook profs en andere Belgische sportmensen aan de start. Dit jaar zijn dit onder andere Johan Vansummeren, vorig jaar nog derde, Benny De Schrooder en Preben Vanhecke. Ook Nico Mattan, Niko Eeckhout en Wim Vansevenant worden aan de start verwacht. Daarnaast maken ook zeiler Sebbe Godefroid en motorcrosser Steve Ramon hun opwachting. Vorig jaar werd de wedstrijd bij de elites gewonnen door Keiemnaar Andy Cappelle.

Bron : Cyclingnews
'k Ben ne keer benieuwd wat Niko Eeckhout en Wim Vansevenant er vandaag gaan van maken, ze waren gisteren bij ons, en dat zijn toch wel hééél toffe kadee's :drunk: , ze reden zelfs op bikskes van gastjes van 5 jaar oud. :wink: =D>
Hopelijk toch een goede uitslag voor beide.
phille
Mountainbiker

Post by phille »

Zandbijterke wrote:... Misschien meer met mijne grote mond dan met mijn prestaties ...
Ik denk ook altijd zo ;-)
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Zandbijterke wrote:Zoals altijd zal ik maken dat ze mij nog lang zullen herinneren !!!! Misschien meer met mijne grote mond dan met mijn prestaties MAAR dat speelt allemaal gene rol hé !!!! Euh, ik hoop stiekem top 40 te rijden !?!?!
jawadde, 29ste was em !!!! schitterend jong !!!

in 2 urekes was ik binnen, ik hoorde een toeschouwer iets tussen 150 en
160ste positie roepen. Heb wel veel bijgeleerd (alhoewel ik wist dat al,
maar ja) : mijn zand en looptechniek trekt echt op niks, dat rijden door het
zand, dat lukt dus niet. Opt einde ging het al een pak beter, maar toch,
geen ervaring he. En tis dus eigenlijk in die hele korte stukjes dat het
gebeurt. je kan dan net wel of net niet aanpikken bij een groep. ik kwam dus al snel in tragere groepen terecht, en iedere keer ik wat doortrok had ik
een gat van 15meter. maar ja, ge zijt daar niks mee he,
want alleen rijden is kompleet zottekeswerk. dan maar telkens laten
uitzakken en proberen wat langere beurten te maken, maar als ge dan ziet dat die gasten daar allemaal in uw wiel zitten, dedju. En opt eind van de lange rechte lijn, dan zijn ze daar opeens wel, lol zenne.

Soit, twas een zeer zeer aangename dag, en dan is er nog het voordeel dak
nie moe ben, aja, wat is nu twee urekes. De spierekes die zijn niet echt
akkoord (want twas wel 2 uur à bloc), maar toch, die door en door en door
vermoeidheid na een marathon is er niet.
Quickfit
Mountainbiker

Post by Quickfit »

binnenkort den uitslag op de website van de panne ?

heb er exact 2u30m over gedaan, ik hoop dat ik in de eerste helft geëindigd ben. Voor den eerste keer ben ik redelijk tevreden over mijn tijd.
JeF GT
Mountainbiker

Post by JeF GT »

Er staat reeds een verslag van vandaag op de homepage, maar voor de foto's gaan jullie tot morgen moeten wachten. 100 foto's rangschikken, corrigeren en uploaden... daar kruipt wel wat tijd in!
Post Reply