Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 30/12/2012 De Haan :: Sylvester VTT
Lijk gewoonte zeker , rond ten achten daar en aanzetten alst licht is.henkieboy wrote:moest ik er geraken (kzeg wel moest), oe laat vertrekt het forum (aangezien er nog redelijk wa reactie is
)
http://www.wtc-dezeevogels.be/wielerclu ... 0-december" onclick="window.open(this.href);return false;
Het belooft weer top te worden, iedereen welkom!
Ives
Het belooft weer top te worden, iedereen welkom!
Ives
- JAT
- Mountainbiker
- Location: Canyon AL6.9 2015 (29") - Thompson Curve 2011 (26")
enkele jaren geleden, maar ik zal er terug bij zijn.
Mijn vorige editie was er een met negatieve temperatuur en een bevroren body.
Deze zal er een zijn met veel water!
see you.
Mijn vorige editie was er een met negatieve temperatuur en een bevroren body.
Deze zal er een zijn met veel water!
see you.
- spiermassa
- Mountainbiker
- Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line
Post by spiermassa »
ge ge ne kee je machien kun gebrukn voo tgene dat ie gemakt is,ik treed ier ook an met ne nieuwen(okkasie) wintervélo met kallejoeten banden met ne beetje lucht inQM wrote:'k Ga ik hier ook eens komen spelen seVolgens de kenners mogen we deze niet missen!
en van de verschillende tochten in de haan is dit de beste volgens mij.
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Rekening houdend met de weersomstandigheden, wordt het parcours hopelijk zo zanderig als mogelijk gehouden.
Deze ochtend zijn we nog gaan verkennen, we blijven zeer kort bij de kustlijn, geen poldergrond. Het parcours heeft in principe weinig last van de regenval van de laatste weken, het bos is wel natter dan anders maar zeer goed berijdbaar!Motorbiker wrote:Rekening houdend met de weersomstandigheden, wordt het parcours hopelijk zo zanderig als mogelijk gehouden.
Tot zondag!
- blackie
- Mountainbiker
Henkieboy, train maar nog eenbeetje deze week op je rollenhenkieboy wrote:moest ik er geraken (kzeg wel moest), oe laat vertrekt het forum (aangezien er nog redelijk wa reactie is
)
Samen vertrekken, samen over den arrivée.
Tot dan hé.
aanwezig! De passages doorheen de duinenbossen zijn mooi, technisch met hier en daar een klein heuveltje. Ook benieuwd naar de stukken door de duinen. Ik lees dat Oostende wordt aangedaan. Ook naar De Schorre zoals de tocht die een aantal weken werd georganiseerd in Bredene-Duinen? Het schorrepark - mijn trainingsparcours - biedt een zeer mooie omloop met single tracks doorheen bosjes, maar is nu door de extreme regenval zeer moeilijk berijdbaar. Vooral de afdalingkjes zijn gewoonweg spekglad door de gladde, kleiachtige (het soort spul dat extra hard blijft kleven aan de banden) ondergrond.
Groeten
Groeten