FRM 8HP 29

Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
Dennis
Mountainbiker

Re: FRM 8HP 29

Post by Dennis »

Wat is je ervaring met de Frm voorderailleur? Dit lijkt me een interessante oplossing. Ik heb clearance problemen met een gewone weg derailleur.
TASMANIAN DEVIL
Mountainbiker
Location: Gary Fisher superfly/BLUE cross cxc/BMC slc01/SCOTT addict rc/CERVELO r3 sl/GT ZASKAR carbon 9R TEAM

Post by TASMANIAN DEVIL »

Dennis wrote:Wat is je ervaring met de Frm voorderailleur? Dit lijkt me een interessante oplossing. Ik heb clearance problemen met een gewone weg derailleur.
ik heb hem ook zitten en moet zeggen: heel tevreden van!!! zelfs in supermodderige omstandigheden werkt hij evengoed. :drunk:
koenvools
Mountainbiker

Post by koenvools »

CUBE-blackrider wrote:
Dennis wrote:Wat is je ervaring met de Frm voorderailleur? Dit lijkt me een interessante oplossing. Ik heb clearance problemen met een gewone weg derailleur.
ik heb hem ook zitten en moet zeggen: heel tevreden van!!! zelfs in supermodderige omstandigheden werkt hij evengoed. :drunk:
Ik had zelfs nog nooit opgemerkt dat er een frm voorderailleur op zat :-D . Hoe hij het doet in modderige omstandigheden zou ik eigenlijk niet weten, want ik heb er vooral op baan mee gereden. :oops:

Deze beauty staat ondertussen te koop! :bounce:
inno
Mountainbiker

Post by inno »

FeRM
Post Reply