Zo 23/12/2012 Knokke-Heist :: Wacky toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 23/12/2012 Knokke-Heist (westkapelle) :: Wacky Toerto
de 55 km gedaan ... Zware rit... Veel modder / wind... Heb het vooral zwaar gehad de terugrit van cadzand bovenop de duinen... Schitterend stuk in het bos op het eind ( 1 keer voetje moeten zetten door die halverwege de weg stond)... Schitterende bevoorradingen... Schitterende organisatie... Deze tocht was af ... Proficiat Wacky
- Biking Bobby
- Mountainbiker
Post by Biking Bobby »
Beste 'Wacky'ploeter deelnemers,
Jullie waren een meer dan fijn publiek!!! Wij waren in ieder geval blij met jullie deelname en de omstandigheden waarin alles verliep! Wie weet wat hebben wij jullie volgend jaar te bieden??? Wait and See... WHoeahahahaha...

Jullie waren een meer dan fijn publiek!!! Wij waren in ieder geval blij met jullie deelname en de omstandigheden waarin alles verliep! Wie weet wat hebben wij jullie volgend jaar te bieden??? Wait and See... WHoeahahahaha...
Last edited by Biking Bobby on Sun 23 Dec 2012 20:32, edited 1 time in total.
-
freddy zeeland
- Mountainbiker
Post by freddy zeeland »
Met 2 copains de 55 afgebold die er wel wat meer waren,alles is hier al een beetje gezegd.Super organisatie,zwaar ploeteren en stoempen en als kers op de taart technisch stukje door het bos die dacht ik toch wel langer was of vorige jaren (of was dit omdat het lichtje bijna uit was)Merci wackys voor deze superorganisatie

- The herminator
- Mountainbiker
Post by The herminator »
Mij verdikke goed geamuseerd op deze mooie tocht. Leuke evenwichtsoefeningen gedaan, maar nergens problemen gehad. Speciale dank aan de organisator ( Barry, nogmaals dank voor den drank).
Waar kan ik de foto's bekijken dewelke zijn genomen aan de 2e bevoorrading en in het bos?
Bedankt en tot volgend jaar of een andere organisatie van jullie.
Waar kan ik de foto's bekijken dewelke zijn genomen aan de 2e bevoorrading en in het bos?
Bedankt en tot volgend jaar of een andere organisatie van jullie.
- A7aIN
- Mountainbiker
Vandaag de 55 km komen doen, en ja wadde, het was de moeite! Bij de eerste bevoorrading zat ik door mijn achterrem. De rest dan maar zonder achterrem gereden, allez 'gereden', gestomt, gegleden, ... Moet zeggen de organisatie was picobello en de sfeer zat er bij iedereen goed in.
Dikke proficiat voor een zware, maar ongelooflijk leuke toer!!!
Dikke proficiat voor een zware, maar ongelooflijk leuke toer!!!
- betonboerke
- Mountainbiker
Post by betonboerke »
Proficiat aan de organisatie, hier is werk ingestoken!!
Was voor mij heel zware tocht,(55 km was 57,3) deels door de modder en ook door de harde wind
. Niet alleen de beenspieren werden op de proef gesteld, maar ook de armspieren, vooral boven op de dijken was het beuken tegen de wind en proberen om in de diepe "greppels" te blijven, velen kozen echter voor de beneden baan ( ik geef ze geen ongelijk ). Op het einde werden we nog getrakteerd op een technisch parcours in het bos !! Heel mooi
Toch hier kreeg ik de "klop " en ik zat al " piepe dood " !!! zeker tot volgend jaar !!!!
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
Zoals dees week gezegd ging het een editie worden zoals vorig jaar en dat is het ook geworden
57 km ploeteren in blubber ,tegen de wind en door diepe plassen met een zalig bosje op het einde waar ik weer dat laatste klimmetje in dat bos niet ben opgeraakt ,al de rest opgereden op de 34 vooraan mits de granny blokkeerde
na 2* lekkere soep en zeer warme douche weer naar huis
hopelijk volgende jaar geen sneeuw en geen ploeter tocht
57 km ploeteren in blubber ,tegen de wind en door diepe plassen met een zalig bosje op het einde waar ik weer dat laatste klimmetje in dat bos niet ben opgeraakt ,al de rest opgereden op de 34 vooraan mits de granny blokkeerde
na 2* lekkere soep en zeer warme douche weer naar huis
hopelijk volgende jaar geen sneeuw en geen ploeter tocht
- El Toro Cycling Club HB
- Mountainbiker
Post by El Toro Cycling Club HB »
Een groot
voor de organisatie en in het bijzonder de seingevers en alle mensen die zorgden voor onze veiligheid.
Beste Wacky's, dagen achtereen regen en klei = Wacky hel.
Voor het eerst met mijn 29er gewaterfietst, ongelofelijk.
Maar goed, al met al, het was zwaar, soms op het randje, maar.... we hebben ons geamuseerd en daar gaat het om, elke zondagochtend opnieuw, dank voor jullie bijdrage.
Beste Wacky's, dagen achtereen regen en klei = Wacky hel.
Voor het eerst met mijn 29er gewaterfietst, ongelofelijk.
Maar goed, al met al, het was zwaar, soms op het randje, maar.... we hebben ons geamuseerd en daar gaat het om, elke zondagochtend opnieuw, dank voor jullie bijdrage.
- Fitzy
- Mountainbiker
- Location: Cannondale Scalpel SE, Cannondale scalpel si, Giant Anthem Pro
Ik heb een deel fotos geplaatst op Facebook........onder Paul Fitzgerald.
Bedankt om te komen iedereen, je was een mega publiek.........allemaal een beetje WACKY !
Bedankt om te komen iedereen, je was een mega publiek.........allemaal een beetje WACKY !
Ik zie de foto's niet staan op je smoelenboek. Ik merk wel op dat we een gemeenschappelijke vriend hebben. Ik geef hem het geld van de powerlink. Ik werd op de tocht geholpen door jullie pechdienst. Ze haalden er een stukje ketting uit, en plaatsten een powerlink. Ik wou die betalen, maar dat werd aanzien als dienstverlening. Heel vriendelijk, maar die service wil ik betalen. Het zorgde ervoor dat ik alsnog 40km mocht genieten.