Dezelfde als gisteren? de nieuwe stukken zijn nogal "zanderig" met hier en daar ne wortel en ne steenSupernaut wrote:welke banden zijn het best voor die nieuwe stukken ?
Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Re: Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Post by S-Biker Gino »
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
jep bedoelde iklowie wrote:Je bedoelt toch de datum ? >>>> 23 juniBerggeitCasualFietser wrote:[Blijft hier de periode sowieso ongewijzigd? Wil hem dit jaar voor eerste keer rijden en zo kan ik al wat inplannen![]()
vanaf begin volgend jaar open ik een nieuw topic
Als het zelfde weer is zoals dit jaar de laatste klim best goede schoenen dragen die veel grip hebbenS-Biker Gino wrote:Dezelfde als gisteren? de nieuwe stukken zijn nogal "zanderig" met hier en daar ne wortel en ne steenSupernaut wrote:welke banden zijn het best voor die nieuwe stukken ?![]()
![]()
Dank U lowie .lowie wrote:aangezien de meeste nieuwe stukken over de stranden van het meer van Robertville gaan, zou ik opteren voor Schwalbe Supermoto
Dit is tenminste deftige info waar we iets mee zijn .
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
Dat kan je allemaal hier lezen !michel v wrote:wie doet er in 2013 mee ? ik zou de 65 km willen probeeren voor de eerst maal.
-
DonFre
- Mountainbiker
Valt dit jaar ongelukkig samen met de ultra bikemichel v wrote:wie doet er in 2013 mee ? ik zou de 65 km willen probeeren voor de eerst maal.
kheb mij ingeschreven voor de 90km. Ik hoop vooral op veel technische paden en weinig file.
Door mij zo vroeg in te schrijven, zit ik hopelijk in startbox 1 en dus normaal gezien minder in de file.
alvast bedankt aan de volledige organisatie!
Door mij zo vroeg in te schrijven, zit ik hopelijk in startbox 1 en dus normaal gezien minder in de file.
alvast bedankt aan de volledige organisatie!