ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
scorpionrider
Mountainbiker

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Post by scorpionrider »

ik zal starten tegen het opkomen van de zon :-? :-? :-? :-?
aangezien de wereld nu toch niet is vergaan :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@ ribbeke ,we verzamelen aan de nieuwe kerk om 7.45u of 8.30u ter plaatse .
e-mail checken hé #-o #-o #-o

grts
kitty
Mountainbiker

Post by kitty »

Nu Vandaag voor de 2e dag alles gaan uitpijlen. Het weer om uit te pijlen was een stuk aangenamer dan gisteren. Zorro heeft alles eens afgereden en het ligt er dus ook volgens hem heel goed bij. Voor de afstanden 44 t.e.m. 76 zijn de eerste 15 kilometer super proper. 2 stukjes uitgelaten en misschien op die manier ietsje meer asfalt maar zo zullen vele rijders zich nog tip-top voelen aan de eerste bevoorrading en kiezen voor een grotere afstand. Geregeld veel stroken met kasseien dus wie wil zal af en toe tempo kunnen maken.
Vanavond nog inkopen gaan doen en de bevoorrading zal dik in orde zijn!
• 22 en 28: 1 BV
• 44 en 53: 2 BV
• 67 en 76: 3 BV
Foto’s van vandaag: http://www.krierecrossers.be/fotos/?wpp ... pa-occur=1" onclick="window.open(this.href);return false;
We hebben ook bepaalde stroken met de auto kunnen doen, en ons niet vast gereden..gelukkig maar!
We hebben ook eens alle pijlen weg genomen die blijven hangen zijn van andere tochten. Normaal gezien zijn ze over de taalgrens iets soepeler qua toelatingen, pijlen wegnemen na tocht enz…maar we ondervinden dat ze ook in de Walen strenger en strenger worden en misschien wel terecht. Willen we dus blijven organiseren moeten we ook alles in detail aanvragen en tijdig pijlen wegnemen. Bij deze is de regio eens wat opgekuist hé.
de gemeentediensten en stad Doornik goed meewerken proberen we dit zo te houden.
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Dat ziet er allemaal dik in orde uit, maar zou oneer zijn om daar bij jullie aan te twijfelen.
Vorige editie moeten passen, maar reeds verschillende keren deze gereden, ook al in natte omstandigheden. In de Walen is de ondergrond iets 'harder', maar zal nu natuurlijk ook wel zwaar liggen. Als het niet str...regent [-o< kom ik af, voor de langste afstand want vind de Mont Saint-Aubert wel de moeite :bounce:
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Deze morgen nog een stuk van de 76 km verkend vanaf de 1ste bev. tot 2de bev. (lastigste lus dus) veel water maar blijft ZEKER berijdbaar buiten 1 afdaling, zeker te doen, maar je zal bij de pinken moeten zijn om deze veilig af te dalen. (is aangeduid met gevaarsbord)

Hier alvast een hoogteprofiel van die lus:

https://plus.google.com/u/0/photos/1120 ... 8578?hl=en
blackie
Mountainbiker

Post by blackie »

Wollie wrote:
Turfke wrote:
blackie wrote:Zet "La Machine" maar klaar voor dit ritje. Regen zal me deze keer minder tegenhouden. :wink:
euh Blackie, al een meteoriet op uw bakkes gehad (normaal is da pas voor morgen hé :wink: ), gij rijden als het regent? ](*,) ](*,)
Misschien dat de broere van Blackie er ook zal zijn.... :) :)

Boem patat, ik zal er zijn :-) maar mss pas tegen 8u30, ik zal mijn best doen. Probeer te wachten op mij vooraleer te vertrekken.

:lol:
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Ja man , het weer slaat niet mee !
Ik start morgen bij de ochtendZON .

Tot dan

Moonie

http://www.steenbakkers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Post by filiep72 »

Ik heb deze nog nooit gereden. Dus wordt het tijd dat ik hier ook eens start. Tot Morgen.
Cya
pjer
Mountainbiker

Post by pjer »

Ik ga het nog eens proberen.
Maar,... niet lachen hé !
Dank u.
Daele
Mountainbiker

Post by Daele »

Is er nog een update van het parcour met dat er vandaag al zoveel regen is gevallen??
youri35
Mountainbiker

Post by youri35 »

Daele wrote:Is er nog een update van het parcour met dat er vandaag al zoveel regen is gevallen??
het parcours werd op een paar plaatsen aangepast. het voordeel is als je in de walen gaat gaan rijden dat de krieren een steenachtige ondergrond hebben en dat het goed berijdbaar blijft. wel oppassen het zal wel iets zwaarder liggen, dus de krachten mooi verdelen
Post Reply