Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
alhoewel er enen zal lachen hiermee, staat het bij mij ook in de agenda. gevaarlijk of niet, vallen doe ik toch vroeg of laat
- S-Biker Gino
- Mountainbiker
Post by S-Biker Gino »
En dan is hij nog redelijk geweest, voor hem mocht het misschien wel 512km zijnlowie wrote:helaba valsspeler ... als ge al citaten begint te manîpulerenMagura wrote:lowie wrote:tenzij jullie akkoord zijn met 215 km
- bip bip
- Mountainbiker
- Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel
Re: Zo 24/06/2012 Raid des Hautes Fagnes - Malmedy
Lowie, hoe vlot de uitbouw van het parcours 2013? Deze keer ben ik van plan om mij aan de 115 km te wagen ( of worden het er toch 125?).
grt,
bip bip
grt,
bip bip
Hebt gij inside informatie of zijt gij helderziend ??bip bip wrote:Lowie, hoe vlot de uitbouw van het parcours 2013? Deze keer ben ik van plan om mij aan de 115 km te wagen ( of worden het er toch 125?).
grt,
bip bip
Eergisteren bericht gekregen dat na Jalhay nu ook Malmédy integraal akkoord gaat met de door ons gevraagde paadjes.
Gisterenavond heb ik mijn voorstel doorgezonden naar de rest van de parcoursbouwers, en nu wacht ik op hun antwoord.
Wat staat vast ?
- dat het ongeveer 115 - 90 - 65 blijft
- dat het (vooral voor degenen die 125 vroegen), eender welke oplossing er uit de bus, zwaarder zal zijn dan vorig jaar, ook de 90 en 65
Ik hou jullie op de hoogte.
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
lowie wrote:Hebt gij inside informatie of zijt gij helderziend ??bip bip wrote:Lowie, hoe vlot de uitbouw van het parcours 2013? Deze keer ben ik van plan om mij aan de 115 km te wagen ( of worden het er toch 125?).
grt,
bip bip
Eergisteren bericht gekregen dat na Jalhay nu ook Malmédy integraal akkoord gaat met de door ons gevraagde paadjes.
Gisterenavond heb ik mijn voorstel doorgezonden naar de rest van de parcoursbouwers, en nu wacht ik op hun antwoord.
Wat staat vast ?
- dat het ongeveer 115 - 90 - 65 blijft
- dat het (vooral voor degenen die 125 vroegen), eender welke oplossing er uit de bus, zwaarder zal zijn dan vorig jaar, ook de 90 en 65
Blijft hier de periode sowieso ongewijzigd? Wil hem dit jaar voor eerste keer rijden en zo kan ik al wat inplannen
Ik hou jullie op de hoogte.
Je bedoelt toch de datum ? >>>> 23 juniBerggeitCasualFietser wrote:[Blijft hier de periode sowieso ongewijzigd? Wil hem dit jaar voor eerste keer rijden en zo kan ik al wat inplannen![]()
vanaf begin volgend jaar open ik een nieuw topic
- endorfin
- Mountainbiker
Met sneeuw, met regen, of wnr het kurkdroog is ?Supernaut wrote:welke banden zijn het best voor die nieuwe stukken ?
Surly Nate of ne Surly knard zal wel voldoende grip hebben denk ik.