Zo 23/12/2012 Knokke-Heist :: Wacky toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
i-Mac
Kerstman

Re: Zo 23/12/2012 Knokke-Heist (westkapelle) :: Wacky Toerto

Post by i-Mac »

Kijk, deze TT wil ik nog een keertje rijden. De vorige keer was ik meer dan aangenaam verrast. Op het gemakske van Brugge naar Westkapelle fietsen, dan de grote toer, en dan terug naar Brugge. Meer moet dat niet zijn zeker ;-)
Dit wordt dan mijn .... 4de toertocht van het jaar. :oops: Ik rij nu eenmaal liever met mijne koersfiets.
Maak jullie geen zorgen, ik ben geen van die soort die gaat roepen en tieren. Ik kom om te genieten van deze mooie TT.
betonboerke
Mountainbiker

Post by betonboerke »

Komen zeker af met Pimke en Old Walker, drukke dagen voor mountainbikers !! Hopelijk stopt het met regenen, want we hebben regenwater genoeg vanaf nu !!! [-o< [-o<
old walker
Mountainbiker

Post by old walker »

Waarom moeten we om de vijf stappen weer inlogen :evil: ? We komen zeker eens af regen of geen regen :-D Altijd mooi ritje daar :lol: t,is te hopen dat niet begint te sneeuwen lijk vorig jaar [-X tot dan met Pimke en Betonboerke :-({|=
Vanberingen
Mountainbiker

Post by Vanberingen »

Chemical Pete wrote:
Galibier2646 wrote:Welke banden zijn aangewezen indien het weer blijft zoals deze week ? Modderband, allround,... ? Ik rij met een CX dus heb graag het juiste schoeisel bij
Een deel van de TT loopt op de polderdijken in België en Nederland. Deze kunnen er "glibberig" bijliggen dus extra grip met modderbanden is hier aangeraden. Mocht het echt niet lukken kan je meestal naast de dijk fietsen... De rest bolt redelijk vlot gezien de weersomstandigheden.

Het zal dan toch een modderig tochtje worden, veronderstel ik aangezien er toch heel wat water bijgevallen is...
Chemical Pete
Mountainbiker

Post by Chemical Pete »

Vanberingen wrote:
Chemical Pete wrote:
Galibier2646 wrote:Welke banden zijn aangewezen indien het weer blijft zoals deze week ? Modderband, allround,... ? Ik rij met een CX dus heb graag het juiste schoeisel bij
Een deel van de TT loopt op de polderdijken in België en Nederland. Deze kunnen er "glibberig" bijliggen dus extra grip met modderbanden is hier aangeraden. Mocht het echt niet lukken kan je meestal naast de dijk fietsen... De rest bolt redelijk vlot gezien de weersomstandigheden.

Het zal dan toch een modderig tochtje worden, veronderstel ik aangezien er toch heel wat water bijgevallen is...
We zijn sinds gisteren volop bezig pijlen te plaatsen. We doen ons uiterste best om de route zo aangenaam mogelijk te maken. De stukken waar het echt niet te doen is laten we eruit of passen we aan. Maar inderdaad, je zal af en toe wat modder tegenkomen. Moeilijk te vermijden in deze regenachtige kerstdagen...
SafariChris
Mountainbiker

Post by SafariChris »

Positief blijven, het wordt een warme dag!
Vanberingen
Mountainbiker

Post by Vanberingen »

Weer of geen weer, deze tocht wil ik niet missen.
Aan de Wackymannen: alvast merci voor het vele werk! =D>
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Als Blankenbergse Wacky wil ik onderstrepen dat er bijna overal waar men op de dijken kunt rijden, doch nu vooral glijden, er net naast een perfect alternatief ligt.
Deze autovrije kiezelwegen zijn enkel maar met plassen bezaaid, doch geen slipgevaar. Dus ...laat deze niet aan u voorbij gaan. :bounce:
Toe zundag zegge ze ier !
El Toro Cycling Club HB
Mountainbiker

Post by El Toro Cycling Club HB »

OK, wacky's, of misschien weergoden, door de regen laten wij ons niet tegenhouden.
Dus wij komen van Breda naar Knokke-Heist(Westkapelle) om jullie toertocht te ondergaan en met nog een andere speciale rede, mijn bike mattie, jullie wel bekend, hij is namelijk degene die jullie net na het begin in Sleindinge voorbij ging om daarna te vroeg af te slaan en in een voor hem onbekend doodlopend hof terecht te komen in plaats van de weg volgens de route te vervolgen, dit tot groot een luid lachend vermaak van de voorbij razende wacky's en toch komen wij naar jullie , want hij wil ook heel graag Wacky van het jaar worden. Dus weer of geen weer of de wereld nu vergaat of niet wij zijn present in Knokke.
Biking Bobby
Mountainbiker

Post by Biking Bobby »

zeg Chemical, K'heb gehoord dat er een gast-optreden is van Leslie Ann Poppe??? Is da waar??? whoeahahaha.... :lol:

Beste sportvrienden, Deze morgen nog wat verder uitgepijld en het valt reuze mee voor wat de modder betreft!!! Geniet ervan zondag!!! Biking Bobby (o) (o) (o)
Post Reply