Dit wordt dan mijn .... 4de toertocht van het jaar.
Maak jullie geen zorgen, ik ben geen van die soort die gaat roepen en tieren. Ik kom om te genieten van deze mooie TT.
Post by betonboerke »
Post by old walker »
Post by Vanberingen »
Chemical Pete wrote:Een deel van de TT loopt op de polderdijken in België en Nederland. Deze kunnen er "glibberig" bijliggen dus extra grip met modderbanden is hier aangeraden. Mocht het echt niet lukken kan je meestal naast de dijk fietsen... De rest bolt redelijk vlot gezien de weersomstandigheden.Galibier2646 wrote:Welke banden zijn aangewezen indien het weer blijft zoals deze week ? Modderband, allround,... ? Ik rij met een CX dus heb graag het juiste schoeisel bij
Post by Chemical Pete »
We zijn sinds gisteren volop bezig pijlen te plaatsen. We doen ons uiterste best om de route zo aangenaam mogelijk te maken. De stukken waar het echt niet te doen is laten we eruit of passen we aan. Maar inderdaad, je zal af en toe wat modder tegenkomen. Moeilijk te vermijden in deze regenachtige kerstdagen...Vanberingen wrote:Chemical Pete wrote:Een deel van de TT loopt op de polderdijken in België en Nederland. Deze kunnen er "glibberig" bijliggen dus extra grip met modderbanden is hier aangeraden. Mocht het echt niet lukken kan je meestal naast de dijk fietsen... De rest bolt redelijk vlot gezien de weersomstandigheden.Galibier2646 wrote:Welke banden zijn aangewezen indien het weer blijft zoals deze week ? Modderband, allround,... ? Ik rij met een CX dus heb graag het juiste schoeisel bij
Het zal dan toch een modderig tochtje worden, veronderstel ik aangezien er toch heel wat water bijgevallen is...
Post by SafariChris »
Post by Vanberingen »
Post by long fellow »
Post by El Toro Cycling Club HB »
Post by Biking Bobby »