ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kitty
Mountainbiker

Re: ZO 23/12/12 St. Denijs - Zwevegem :: Winter-Krieretocht

Post by kitty »

geert22 wrote:'k hoop echt dat ik het haal =P~ , dat de blessure aan m'n hand en pols =; voldoende hersteld is.
Al vanaf de cyclocross voor profs in Gavere werd ik al onder druk gezet door een zekere Zorro(?) :wink: , en een goeie Kinésist uit Deerlijk :-) :-) :-) om toch maar aan de start te staan.

En btw. alvast bedankt voor de uitgebreide informatie over het parcours. =D> =D>
Ja dn zorro hopelijk hangt hij de pijltjes in de juiste richting [-o< :lol: Maar gene paniek alles wordt nog door onze verkenners op zaterdag afgereden ter controle :wink:
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

Misschien een treintje Grysperre's in de maak. Hoogtemeters lusten ze wel ... maar die regen :roll: :roll:
We gaan er alvast toch een aantal proberen warm te krijgen voor deze mooie. [-o< [-o<
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Mister A wrote:Ik zou de 53km plus de extra lus op mont saint aubert (die van de 75km) willen doen. Geraak ik zo ook aan de 600hm? :)
Dus aan de mont saint aubert het bordje 75km even volgen of is dit een slecht idee?

Alvast bedankt!
In dit geval volg je de 75 km.
Omstreeks km 60 zul je dan de splitsing 53 moeten volgen en zal je ongeveer 65 km hebben aan de finish.

Let wel. Je verliest dan wel de 3e bv.
Felipe wrote:Betekent dit dat de langste afstand van 75 km qua moddegehalte niet echt zwaarder is dan de 44 km? Ik twijfel namelijk om voor de langste afstand te gaan. Graag nog wat meer info over deze bijkomende kilometers.
De stroken na de eerste bevoorrading richting Mt.St.Aubert zijn zeker niet zwaarder. De natste strook zal deze net na de bevoorrading zijn richting Schelde. Indien nodig word deze aangepast / ingekort. Eens in het dorpje Obigies wordt het echt wel heel goed berijdbaar! Rond de Mt St Aubert zelf is alles perfect, zelfs bij dit weer. Oppassen voor de laatste afdaling (op 75 km) maar ik vind dat deze er in moet blijven! Na al dat klimmen mag een beloning met een afdalingske wel waar je super geconcentreerd moet zijn….

Iemand die twijfelt kan gerust de 75 km volgen. Na ongeveer 60 km kun je nog altijd afslaan naar de 53 km. Op deze manier kom je terug aan in St Denijs met 65 km op de teller.

De 67 km doet 2 klims minder dan de 75 km. Maar neemt de lus richting Pottes, 3e bv erbij.
slappetieze2
Mountainbiker

Post by slappetieze2 »

Ellaba " TURFKE " ga dienen " BAKKER " oek mee zijn want ge zoe geld geven om hem nog ne keer
te ziene ep nen TT [-o< [-o< [-o< :-" :-" :-" .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
Turfke
Mountainbiker

Post by Turfke »

slappetieze2 wrote:Ellaba " TURFKE " ga dienen " BAKKER " oek mee zijn want ge zoe geld geven om hem nog ne keer
te ziene ep nen TT [-o< [-o< [-o< :-" :-" :-" .

GR.SL.T.2. 8) 8) 8) 8) 8)
nint gie ... jeet zundage z'n laatste ritje van 't jaar gereden, zijn winterslaap begint nu :roll: :roll:
Veel slapen gaat hem echter nie moeten doen de komende dagen/weken, veel te veel werk in z'n bakkerie met de feestdagen in het vooruitzicht :-D :-D
kitty
Mountainbiker

Post by kitty »

Vanaf morgen beginnen we met het parcours uit te pijlen hopelijk zit het weer ons wat mee.S'avonds posten we dan telkens hoe het parcour er bij ligt dus we houden jullie op de hoogte
De veurnsche bikers
Mountainbiker

Post by De veurnsche bikers »

De veurnsche bikers zullen voor de eerste keer van de partij zijn !!! (o)
Genieterke73
Mountainbiker

Post by Genieterke73 »

Zal hier ook terug starten, zal nu wel een uurtje moeten rijden na mijn verhuis naar Roosdaal maar dit hebben we er voor over.
Voorgaande jaren ook al eens gestart bij slechte weersomstandigheden en steeds een berijdbaar parcour gekregen.
Zal nu niet anders zijn zeker [-o<
Tot zondag Krierecrossers,
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Zondag aanwezig op deze VTT te St Denijs, een streek waar ik ben opgegroeid en waar ik nog steeds van hou hoewel het vele "op en nere" niet echt mijn ding is!!!!
Ben van plan om de 75 te doen, maar veel zal afhangen hoe de beentjes de vele opeenvolgende tochten verteren, want zaterdag Veldegem, zondag St Denijs en maandag Menen is natuurlijk niet niks, en kiezen voor de kleine afstanden is niet echt aan ons besteed, maar als de benen er anders over beslissen............

Dus zondagmorgen in alle vroegte aan de start voor hopelijk een mooie tocht naar de Mont St Aubert!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:

En als alles een beetje meezit na een feestje zaterdag :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: , zullen we kiezen voor de 75 en anders wordt het de 53, maar we willen zeker de naar den Berg!!!!! :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce: :bounce:
jan123
Mountainbiker

Post by jan123 »

zondag ook aanwezig in sint denijs normaal voor de 53km.
Vandaag mijne huurbike vastgelegd. Eindelijk nog eens tijd om te gaan biken.
't Zal op het gemakske zijn.
Post Reply