Za 22/12/2012 Wachtebeke :: Kerst VTT
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
22/12/2012 wachtebeke
aan wat kunnen en mogen we ons hier verwachten,kom hier niet vaak rijden in deze regio maar aangezien er in het antwerpse geen ritten zijn de zaterdag zou ik graag naar daar willen ofzakken
groetjes petrukse
groetjes petrukse
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Re: 22/12/2012 wachtebek
Post by BerggeitCasualFietser »
normaal veel bossen, en afhankelijk van waar parcour loopt een heel leuke passage in Heidebospetruske wrote:aan wat kunnen en mogen we ons hier verwachten,kom hier niet vaak rijden in deze regio maar aangezien er in het antwerpse geen ritten zijn de zaterdag zou ik graag naar daar willen ofzakken
groetjes petrukse
Re: Za 22/12/2012 Wachtebeke :: Kerst VTT
Nog nooit in Wachtebeke gaan rijden... Hoe zit het daar qua ondergrond? Zou graag ook in Stekene gaan rijden 's zondags maar ervaring aldaar leert mij dat het daar van begin tot einde ploeteren zal worden.
Wachtebeke van hetzelfde laken een broek waarschijnlijk?
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
Hangt ervan af in welke richting je gaat, Stekene vorig jaar meer richting Moerbeke en Wachtebeke, had toen veel geregend, maar ondanks dit toch goed berijdbaar door de vele bossen, de passage in Wachtebeke bos was fenomenaal.sam2300 wrote:Nog nooit in Wachtebeke gaan rijden... Hoe zit het daar qua ondergrond? Zou graag ook in Stekene gaan rijden 's zondags maar ervaring aldaar leert mij dat het daar van begin tot einde ploeteren zal worden.
Op dat vlak zou Wachtebeke toppertje moeten zijn, maar ik weet niet welke richting ze uitgaan natuurlijk.
Als het in Stekene richting De Klinge enzo uitgaat dan is het idd ploeteren geblazen
Nie veel respons van de organisatie geloof ik in verband met het parkoer !
http://forum.mountainbike.be/posting.ph ... 6a9673e021#" onclick="window.open(this.href);return false;
- den mountenbiker
- Mountainbiker
Post by den mountenbiker »
Misschien dat ik hier terug start,ritje in eigen streek 
-
stuffie
- Mountainbiker
Ik denk met de regen die we de afgelopen dagen gekregen hebben dat het op veel stukken ploeteren zal worden.Morgen zal er trouwens nog een pak regen bij komen.