Zo 16/12/2012 Genk

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
rozi
Mountainbiker

Re: Zo 16/12/2012 Genk

Post by rozi »

Namens de Heidetrappers wil ik de 828 deelnemers en zeker de 19 jongeren bedanken voor hun aanwezigheid.
Voor allen die ergens rond km 30 rondjes gereden hebben : natuurlijk was dat niet zo gepland maar blijkbaar had iemand het nodig gevonden om enkele pijlen te herhangen met het gekende gevolg. Na melding van dit probleem ben ik dadelijk met wagen (samen met 2 deelnemers met pech die ik terug bracht naar startplaats) naar bewuste plek gereden en heb de pijlen terug gehangen zoals moest. Kunt dit misschien ook van de possitieve kant bekijken : extra kilometers bijgetraind.
Zeker als ge het vergelijkt met de tegenslag die één van onze deelnemers is overkomen. Na een 10-tal km gevallen en met ambulance afgevoerd. Zijn collega heeft me juist laten weten dat hij zijn enkel op 2 plaatsen gebroken heeft en ook nog een beentje in achterkant knie. We wensen hem alvast een spoedig herstel.
inno
Mountainbiker

Post by inno »

beste
is er iemand die van deze tt de gps track heeft
zou hem ook eens willen narijden
was er spijtig genoeg niet bij gisteren

alvast bedankt
scott-man
Mountainbiker

Post by scott-man »

hallo

door verplichtingen voor het eerst sinds jaren niet kunnen deelnemen,
daarom graag een gpx track gevraagd .dank bij voorbaat
TrailRider
Mountainbiker

Post by TrailRider »

Ik heb wel de track gelogd, maar wij hebben aan de eerste splitsing voor de 23km gekozen en aan de volgende splitsingen voor de 44. Als dit volstaat wil ik hem wel uploaden. Wel nog nooit gedaan, dus zal t ff moeten checken.
Ronald V
Mountainbiker

Post by Ronald V »

Ik heb lekker gebiked en lekker getraind gisteren in Genk. Ondanks de regen vooraf, was het parcours over het algemeen erg goed te doen. Zeker de moeite waard!

Ik zag de ambulance staan. Beterschap voor de pechvogel.

Wie een verslagje wil lezen kan dat hier.
Post Reply