duathlon

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: duathlon

Post by zwolle »

lljasperll wrote:Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik ben zeker geen topper. Lopen een goede 5min/km en mtb 20-25 km/h gemiddeld. Dit betekend waarschijnlijk dat dit event niet in aanmerking komt voor mij.
Is dit echter het geval met alle mtb duatlons? Of worden er ook voor het brede publiek georganiseerd?

je hebt ook recreatieve duathlons hoor

die in lille bv

maar ik vind dat je overal mag /kan meedoen ongeacht uw snelheid en ervaring
el gordo
Mountainbiker

Post by el gordo »

lljasperll wrote:Ik ben zeker geen topper. Lopen een goede 5min/km en mtb 20-25 km/h gemiddeld.
Ik loop en MTB trager. En ik doe ook mee.
Het wordt mijn duathlon-doop dus ik ga alles op het gemakske doen (al zou ik graag de finaleronde halen, maar ik vrees dat dit te hoog is gegrepen). Na 8jaar "loop-inactiviteit" ben ik begin decembert terug beginnen joggen. Ik zie wel waar ik kom, ik neem deel en luister gewoon naar mijn lichaam.
TS biker
Mountainbiker
Location: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Post by TS biker »

lljasperll wrote:Bedankt voor het snelle antwoord!

Ik ben zeker geen topper. Lopen een goede 5min/km en mtb 20-25 km/h gemiddeld. Dit betekend waarschijnlijk dat dit event niet in aanmerking komt voor mij.
Is dit echter het geval met alle mtb duatlons? Of worden er ook voor het brede publiek georganiseerd?
ik ben ook ingeschreven voor Asse en Hofstade.
Zit +/- op datzelfde niveau en vind dat dat al niet zo slecht is hoor ... laatste zullen we niet zijn :wink:
lljasperll
Mountainbiker

Post by lljasperll »

TS biker wrote:
ik ben ook ingeschreven voor Asse en Hofstade.
Zit +/- op datzelfde niveau en vind dat dat al niet zo slecht is hoor ... laatste zullen we niet zijn :wink:
Super, ik ga deze events in de gaten houden!
Post Reply