Zo 28/10/2012 Pittem :: 14de Helletocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
woppy
Mountainbiker

Helletocht

Post by woppy »

Mooie rit, iets heuvelachtig had ik niet verwacht van Pittem...
Toch wel veel modder tegen gekomen, had dat ook niet verwacht...
Bevoorrading ok, afspuitstand ok, de douche deed deugd, en de hotdog heeft ook gesmaakt !
Bedankt 8)
SamVP
Mountainbiker

Post by SamVP »

Hallo,

Enig idee waar de foto's te vinden (zullen) zijn?

Groeten!
Don Cortisoni
Mountainbiker

Post by Don Cortisoni »

Afgeklokt op (ik dacht) een kleine 750 deelnemers, waarmee we toch wel tevreden kunnen zijn. Had met het zonnetje misschien zelfs iets meer kunnen zijn, maar ik krijg de indruk dat de meeste organisaties dit jaar een terugval(letje) kennen.

Zelf afgeklokt op een 15-tal pechgevallen, meestal wachtenden met hun ketting rond de nek.

Mooi weertje, parcours dat er verduivels Pittems goed bij lag: vettig, maar berijdbaar.

Vooral complimenten gehad, dus alles viel blijkbaar in goede (klei)aarde.

Succes aan de renner die het zonder reservebandje aandurfde om vanuit Heule naar Pittem te komen in zijn zoektocht naar een nieuw bandje. Misschien de volgende keer toch ook voorzien in mogelijke eigen pech...

Foto's worden nog geüploaded door trekker Noppy, zal hier wel eens proberen een link te plaatsen als ik deze ontvangen heb.
Metalbiker
Mountainbiker

Post by Metalbiker »

Samen met andere Tegenterters ook wreed genoten van het Pittige Pittem.

Mask en ikzelf waren in bloedvorm en hebben er een aardig tempo'tje van gemaakt. De Devilbikers hebben, volgens mij, heel wijselijk beslissingen genomen en de stroken die er waarschijnlijk OVER gingen zijn aan de kant laten liggen. :bounce: =D> Toppie aan de organisatie, die was AF !!! =D> =D> =D>

Voor mijn part, zeker tot de volgende. :lol: #-o =D> :roll:

Grts Metalbiker

TT AARSELE +++ 4/11/2012 8)
PETER14
Mountainbiker

Post by PETER14 »

De kleitteputten waren weeral de max zonder meer, één stuk, die gleuf naar beneden was er een beetje over, maar ja als niet anders kan. Iemand daar naar beneden gereden? :roll: Lijkt mij onwaarschijnlijk? Het parcour was wel heel iets anders of vorig jaar.

Den boomgaard lag er dit jaar tamelijk goed bij, zoals de meeste andere stukken.

Zeker terug volgend jaar, weeral een leuke en afwisselde tt niet ver van de deur!
De afspuit stond wel raar, werd van alle kanten nat gespuit door medebikers.
pompier
Mountainbiker

Post by pompier »

PETER14 wrote: De afspuit stond wel raar, werd van alle kanten nat gespuit door medebikers.
De opzet was inderdaad niet geslaagd.Een mislukt probeersel.De bedoeling was 1 kant in de andere kant uit.10 pijlen leken niet genoeg om dit georganiseerd te krijgen waardoor de opstelling zijn eigen leven begon te leiden.
Was er dit jaar geen regen,dan hadden we toch de afspuit om je het helleweergevoel te geven. :lol:

Zelf hou ik een goed gevoel over aan deze organisatie.Alles verliep vlot en iedereen leek tevreden.Zowel de bikers,de helpers,het bestuur.
Geen organisatie zonder bestuur,medewerkers,sponsors,vele prive eigenaars van onverharde wegen en terreinen,openbare instellingen zoals de gerespcteerde Sint Jozefskliniek.Iedereen een gemeende DANK U.
Speciale dank aan Godfried Bovijn en zijn familie voor de ontvangst op de hoeve en de passage door de hellebostuin, etc ...

Mercie iedereen.

Pompier.
Beaufort
Mountainbiker

Post by Beaufort »

Don Cortisoni wrote:Afgeklokt op (ik dacht) een kleine 750 deelnemers, waarmee we toch wel tevreden kunnen zijn. Had met het zonnetje misschien zelfs iets meer kunnen zijn, maar ik krijg de indruk dat de meeste organisaties dit jaar een terugval(letje) kennen.

Zelf afgeklokt op een 15-tal pechgevallen, meestal wachtenden met hun ketting rond de nek.

Mooi weertje, parcours dat er verduivels Pittems goed bij lag: vettig, maar berijdbaar.

Vooral complimenten gehad, dus alles viel blijkbaar in goede (klei)aarde.

Succes aan de renner die het zonder reservebandje aandurfde om vanuit Heule naar Pittem te komen in zijn zoektocht naar een nieuw bandje. Misschien de volgende keer toch ook voorzien in mogelijke eigen pech...

Foto's worden nog geüploaded door trekker Noppy, zal hier wel eens proberen een link te plaatsen als ik deze ontvangen heb.
Nog geen foto's ontvangen van Noppy, Cortisoni??
BekePower
Mountainbiker

Re: Zo 28/10/2012 Pittem :: 14de Helletocht

Post by BekePower »

nog steeds geen foto's online? is er al een link beschikbaar?
Groetjes
Post Reply