Zoals eerder aangegeven : naar Urbanus geweest en juist terug. Was aangenamer als laatste commentaar dat ik hier lees.
@ Stevy : ge moet niet bijlichten want vertrek is pas vanaf 08.30 dus dan is er al genoeg licht. En organisatie gaat niet zeggen dat het er goed bijligt wanneer dat niet zo is. Want als we dat nu zeggen wie gelooft ons dan nog in de toekomst ?
En waar ge het haalt dat er geen afspuit zou zijn weet ik ook niet. Bij elke tocht van Fietspromo is er een afspuitinstallatie tenzij het vriesweer is.
@ Cabrinha : het officieel parkoers onderaan terril passeert spijtig voor u niet langs 'uw vijvertje'. Zoals ge in mijn eerste bericht over onze toertocht misschien gelezen hebt moeten we ons houden aan : terril verboden terrein! En ook dat stuk hoort daarbij, dus volgen wij het stukje Blosoparkoers wat ten andere slechts heel weinig van uw 'wensparkoers' afwijkt.
En voor allen die denken het ideale parkoers uit te kunnen stippelen : dat kunnen de meeste clubs met hun jarenlange ervaring. Maar tov vrije ritten moeten wij ons wel houden aan regels van gemeentes, Agentschap Natuur en Bos, privé eigenaars, .... en in ons geval ook nog eens Limcoal.
Zo 16/12/2012 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 16/12/2012 Genk
[quote="rozi"] En waar ge het haalt dat er geen afspuit zou zijn weet ik ook niet. Bij elke tocht van Fietspromo is er een afspuitinstallatie tenzij het vriesweer is.
quote]
Ik weet waar Stevy dat vandaan heeft, als ge op de algemen kalender klikt heb je al de opties wat er aanwezig is (docuhes, afspuit, fietsbewaking,...) en daar staat afspuit niet aangekruist...vandaar waarschijnlijk.
Zo nu aankleden en vertrekken, heeft toch nog goed geregend vanacht, zal dus zel weer vettig worden
quote]
Ik weet waar Stevy dat vandaan heeft, als ge op de algemen kalender klikt heb je al de opties wat er aanwezig is (docuhes, afspuit, fietsbewaking,...) en daar staat afspuit niet aangekruist...vandaar waarschijnlijk.
Zo nu aankleden en vertrekken, heeft toch nog goed geregend vanacht, zal dus zel weer vettig worden
Ik weet niet if het aan mij lag maar ergens aan de spoorweg (waar nog een splisting was rond km 27) is het toch seriues fout gelopen, ook vrienden van mij zijn fout gereden, zoveel er goede en TALRIJKE pijlen er stonden voor de bevoorrading des te minder was het tweede stuk. Jammer want was anders wel een snelle tocht geweest
Ik vond het een heel mooie tocht,en vooral dat luske aan die zandkuil op't laatst.
Daar zijn er blijkbaar wel veel verkeerd gereden,maar aan die splitsing stond iemand en die zei,'1 lus en daarna rechtdoor',zo moeilijk was dat eigenlijk niet
.
Daar zijn er blijkbaar wel veel verkeerd gereden,maar aan die splitsing stond iemand en die zei,'1 lus en daarna rechtdoor',zo moeilijk was dat eigenlijk niet
-
Killepitsch
- Mountainbiker
Sporttas meegenomen
Post by Killepitsch »
Beste,
iemand heeft vanmiddag in de kantine waarschijnlijk per vergissing mijn sporttas meegenomen.
Graag mij deze terug te bezorgen, 0493 62 42 34
Zwarte sporttas met fietskledij van WTC Kwalaak.
iemand heeft vanmiddag in de kantine waarschijnlijk per vergissing mijn sporttas meegenomen.
Graag mij deze terug te bezorgen, 0493 62 42 34
Zwarte sporttas met fietskledij van WTC Kwalaak.
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Heb de ongelukkige biker ook zien liggen na ong. 9km. Zijn maten dachten aan een kwetsuur van de kruisbanden. Spoedig herstel gewenst. Wel leuke tt, zelfs zonder terril. Was weeer enkele jaren geleden dat ik deze nog gedaan had.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ben hier ook geweest,samen vertrokken met de groep van crabbé,
maar ik denk ..... dat ik er een paar "pijn" gedaan heb.
Het was nochthans voor mij nog maar de 4de tocht na 2 maanden op nonactief te zijn geweest door een felle ziekte.Hopelijk mag ik volgende keer nog mee.
maar ik denk ..... dat ik er een paar "pijn" gedaan heb.
Het was nochthans voor mij nog maar de 4de tocht na 2 maanden op nonactief te zijn geweest door een felle ziekte.Hopelijk mag ik volgende keer nog mee.
Deze vandaag ook gereden met crossfiets,had gedacht met de regen van deze nacht dat het er zwaarder bij ging liggen maar het viel reuze mee
Overal goed door kunnen rijden enkel op het laatste circa 2KM van de aankomst lag een grote plas water waar ik besloot door te rijden om de mensen voor mij niet te hinderen met inhalen heb ik mij bijna mispakt omdat het dieper was dan ik dacht
en ik bijna midden in de plas stil kwam te staan.Maar met een extra insppanning er net doorgekomen 
Overal goed door kunnen rijden enkel op het laatste circa 2KM van de aankomst lag een grote plas water waar ik besloot door te rijden om de mensen voor mij niet te hinderen met inhalen heb ik mij bijna mispakt omdat het dieper was dan ik dacht
- Bruce Wayne
- Mountainbiker
Post by Bruce Wayne »
vandaag ook met mr c afgezakt naar genk. toen ik aankwam had ik zo iets van hier heb ik ooit een saaie tocht gereden. de eerste km's werd dit bevestigd. daarna werd het steeds beter. in ieder geval meer variaties dan normaal. een paadje andersom of sommige bekende stukken overslaan. af en toe werd hier ook in overdreven(bv camba foto berg) hoogte punt en voor mij ok zwaartepunt waren de laatste km's langs de terril af.
al met al content over het parcour maar niet met de conditie. Hopelijk dat het met het nieuwe speelgoed beter gaat
al met al content over het parcour maar niet met de conditie. Hopelijk dat het met het nieuwe speelgoed beter gaat