Zo 16/12/2012 Moorslede :: 21ste Dwars door Moorslede

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
filiep72
Mountainbiker
Location: Merida Big Nine Carbon Team '13; Specialized Epic Expert 29" '15

Re: Zo 16/12/2012 Moorslede :: 21ste Dwars door Moorslede

Post by filiep72 »

NuRf wrote: tworden Dirty Dan's ipv Nobby Nick's...

Goeie keuze =D> . Ik ging 'Snelle Sofia's' opleggen maar ik vond ze niet. :roll:
mayohagar
Mountainbiker

Post by mayohagar »

Zal hier maar komen ploeteren. :lol: :lol: :lol:
Spectro
Mountainbiker

Post by Spectro »

Wat mogen wij verwachten van deze toertocht ? Nog nooit in deze streek gereden en bovendien nog bij onervaren mtb'ers te rekenen (1 jaar ervaring).

Sinds twee weken Nobby Nics gelegd na een volledig jaar op zomerbanden te hebben gereden.
Zou dus wel moeten voldoende zijn zeker of moeten we een voettocht verwachten want daar bedank ik wel voor.
Emperor of the Mud
Mountainbiker
Location: Beach/Road: Granville Pulse 40/// Dry: Granville Pulse Team Custom

Post by Emperor of the Mud »

Geen voettocht, wel vettig. Geen Heuvelland/Vlaamse Ardennen, maar ook niet plat.
slooverke
Mountainbiker

Post by slooverke »

Deze morgen hier voor het eerst gestart te Moorslede, en ik moet zeggen, het was niet van de poes!!! Op vele plaatsen was het héél vettig, soms op het randje af maar op de meeste plaatsen kunnen blijven "stoempen" van van rijden kwam op die vele ondergeregende offroadstroken niet veel in huis!!! Net na de controle was er zelfs een strook van een 100 tal meter die gewoon een wandel/ploeterstrook was voor iedereen. Maar na de vele regen van de afgelopen weken en de felle regenval van deze nacht kon het ook niet anders dat er vele stroken verzopen waren. Zij die dachten om hier een poederdroog parcours te vinden kwamen bedrogen uit!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
De organisatie heeft mijns inziens zowat alles uit de streek gehaald die te befietsen was, maar eigenlijk is het niet echt mijn ding, dat modderploeteren, maar we moeten niet zagen of klagen, alleen stoempen!!!!! Hopelijk wordt het de komende weken iets droger want veel meer water kunnen de velden en wegels niet meer verdragen, als het zo verder gaat, ga ik binnenkort waterskiën!!!! ](*,) ](*,) ](*,)

Maar al bij al een mooie organisatie, met goede bike wash en een heerlijk warme douche!!! =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Samen met 't dochterke 't klein toerke gereden, 't was dik in orde zegt ze! :-D
JeremyV
Mountainbiker

Post by JeremyV »

Heerlijke tocht! Bevoorrading en bike wash was dik in orde. De hele outfit mocht meteen in de machine :-) .

Na een valpartij op een strook net na de bevoorrading heb ik nog een kilometerteller gevonden, en deze natuurlijk vergeten af te geven aan de organisatie #-o . Het gaat om een o_synce Mini Free. Is het jou toestel of ken je iemand van wie het zou zijn, graag een seintje!

Image
gcolin
Mountainbiker

Post by gcolin »

Hallo
Vanmorgen ging ik naar de 21 ste Moorslede Dwars Deur Moorslede Golf 43 km.

Voor degenen die niet van de modder, maar beter thuis blijven :). Het was een van de meest modderige pad sinds het begin van het seizoen. Maar het was leuk. Sommige hebben zelfs ijver, met herhaalde dalingen van plassen. Nog steeds veel mensen om te gaan fietsen in België. Het tweede deel, we hadden zelfs een beetje zonneschijn.
Door nadelen we misten ravito. We moesten te snel :) gaan

Borden onberispelijke, bike wash en ontvangstruimte perfect.

Foto's en plotten gps hier
http://gcolin.jalbum.net/Cyclos/2012/De ... index.html
A + op de weg.
gerard
StevenP
Mountainbiker

Post by StevenP »

90km van mijn huis gaan ploeteren in de modder... Pittig, maar zeer fijn!! Mooi parcours en zeker geen plat parcours!!

Alles was dik in orde, bevoorrading, bike wash, aanduiding parcours, douches, ...

Pluim voor de organisatie!!
amateur-biker
Mountainbiker

Post by amateur-biker »

:-D Vandaag werd gekozen om de tocht in Moorslede te rijden, niet direct de streek waar we veel vertoeven. Het was een aanéénschakeling van road en boereslagen waarvan de meeste slagen toch een harde ondergrond hadden. Vrijwel overal konden we doorploeteren :oops: . Die slechte strook vlak na de bevoorrading was er net uitgehaald toe wij daar voorbijkwamen. Regelmatig werden we door (zeer) diepe plassen gestuurd waardoor we één keer zelfs bijna tot aan de bracket in het water zaten :oops: .
De enige bevoorrading was wat ons betreft zeker voldoende.
Moe maar voldaan bereikten we na 43 km de finisch.
De bike wash mocht wat mij betreft op een andere plaats voorzien worden want nu was het echt watertrappelen in die verzopen graszone.
Verder hebben we nog wat nagekaart in de mooie sporthal waar de dranken aan democratische prijzen geserveerd werden =D> .

In Moorslede zijn ze er in moeilijke omstandigheden in geslaagd om ons een leuke tocht aan te bieden en dit kunnen we alleen maar toejuichen =D> =D> =D> .
Post Reply