Zo 16/12/2012 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: Zo 16/12/2012 Genk
Sinds een dik uur terug van laatste gedeeltelijke verkenning en uitpijling van een gedeelte van het stuk waarvoor ik verantwoordelijk ben. Afgezien van hier en daar een drassig stuk of een plas (maar op sommige stukken is dat bijna altijd zo) lag het parkoers er goed bij. Het laatste uur begon het wel te regenen. Maar als de voor morgen voorspelde regen niet heviger is zal er niet te veel meer veranderen aan de ondergrond. Morgen gaan we het volledig parkoers uitpijlen en zal ik in de late namiddag onze bevindingen laten weten.
- rony rabijns
- Mountainbiker
Post by rony rabijns »
De Dabbers zullen er ook zijn, net als vorig jaar en de jaren voordien. 
http://dabbers.be/20111218-MTB-toertoch ... rslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
http://dabbers.be/20111218-MTB-toertoch ... rslag.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.dabbers.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Tegenwoordig, er is er trouwens eentje jarig, Jo Lemmens, die gaat trakteren, ge kunt hem herkennen aan zijn gele pakje van ZLTC, roepen op hem; krijgt ge misschien ook ene te drinken
Juist terug van uitpijlen (in feite na uitpijlen en overleg met andere uitpijlers en een paar Westmalles).
Onze bevindingen : parkoers ligt er perfect bij. Om dat naar de vaantjes te helpen moet het al de ganse nacht oude wijven regenen.
Onze bevindingen : parkoers ligt er perfect bij. Om dat naar de vaantjes te helpen moet het al de ganse nacht oude wijven regenen.
Spijtig van de organisatoren dat ze het bos met enorm veel single-tracks aan 'Driehoeven' totaal
links laten liggen.Ze rijden er gewoon door , zonder links of rechts eens een extra lus te nemen.
Een gemiste kans.
links laten liggen.Ze rijden er gewoon door , zonder links of rechts eens een extra lus te nemen.
Een gemiste kans.
-
stevy
- Mountainbiker
- Location: "specialized stumpjumper 29" "Turner SUltan" "cannondale Six"
weet er iemand van de niet organisatie hoe het zit. ik zou natuurlijk ook zeggen dat het er goed bijlicht als ik een tt moest organiseren. Ik zie ook dat er geen afspuitstand zou zijn.
- frits motaar
- Mountainbiker
Post by frits motaar »
ik ga daar morgen mijn bikeske ook eens vuil maken, en ik zal mijn filmcameraatje nog eens vanonder het stof halen 
Last edited by frits motaar on Sat 15 Dec 2012 22:05, edited 1 time in total.
- Philippe1
- Mountainbiker
Klopt.!Toto wrote:Spijtig van de organisatoren dat ze het bos met enorm veel single-tracks aan 'Driehoeven' totaal
Een gemiste kans.
Idem de tracks beneden aan het vijvertje aan de terril. Ik zal ze er toch bijnemen. Het zijn net deze tracks die t mtb'n aantrekkelijk maken, brede vlakke bospaden zijn er genoeg.
Als u verstandig zijt laat je juist morgen die "niet in tocht" paadjes juist liggen
Dan kunnen jullie er veel langer van blijven genieten in de winter...
Anders zal de pret daar niet blijven duren
Dan kunnen jullie er veel langer van blijven genieten in de winter...
Anders zal de pret daar niet blijven duren
Ik ben vandaag gaan biken in Genk, niet het tt parcours, wel wat stukjes en vaak in de buurt. Ligt er allemaal ok bij, zeker afkomen!stevy wrote:weet er iemand van de niet organisatie hoe het zit. ik zou natuurlijk ook zeggen dat het er goed bijlicht als ik een tt moest organiseren. Ik zie ook dat er geen afspuitstand zou zijn.