Beste wat ik ooit gedaan heb was Graubunden (Zwitserland), gigantisch veel mogelijkheden van soorten trails, nationaal park nabij, alles afgestemd op bikers (menu's, hoitels, campings,..) .. bikers worden er verafgood.
Enig nadeel is dat het een vrij duur land is.
waar zijn de leuke en interesante MTB-vakantiebestemmingen
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Mojobiker
- Mountainbiker
Dat van dat duur zijn, lijkt mij ook het enige nadeel van Zwitserland. Ps: heb jij tracks op GPS staan?Gwendall wrote:Beste wat ik ooit gedaan heb was Graubunden (Zwitserland), gigantisch veel mogelijkheden van soorten trails, nationaal park nabij, alles afgestemd op bikers (menu's, hoitels, campings,..) .. bikers worden er verafgood.
Mojo
MTB Tanzania
Vorig jaar waren wij met KilimanjaroBiketrail in Tanzania. 1150 km in heel gevarieerd landschap over 11 dagen. ze geven in Londerzeel een infosessie op zondag 21 oktober om 10.30u in Fitality, Gildenstraat 54.
je vindt hun info op www.kilimanjarobiketrail.com De eerstvolgende reis is in maart. we overwegen om terug mee te gaan.
je vindt hun info op www.kilimanjarobiketrail.com De eerstvolgende reis is in maart. we overwegen om terug mee te gaan.
-
JanC
- Mountainbiker
Aan de andere kant van de wereld (misschien niet wat sommigen hier verstaan onder mountainbiken, maar er zitten precies waanzinnig mooie routes tussen):
http://www.nzcycletrail.com/

http://www.nzcycletrail.com/

Re:
Hallo!Flat-6 wrote:Is Zuid-Frankrijk (+-850km diep) te doen om te biken in begin December ?
Zoek een plek om eens een kleine week naartoe te gaan. Niet te ver, maar wel een doenbaar klimaat... Iemand ervaringen hiermee ?
Ik ben ook op zoek om met een bende mannen een schone mountainbiketour te maken, zo 5 dagen.. Ik denk dat we in deze hele topic wel iets zullen vinden
Re:
gps tracks te vinden op gps-tour.info.de
Mojobiker wrote:Dat van dat duur zijn, lijkt mij ook het enige nadeel van Zwitserland. Ps: heb jij tracks op GPS staan?Gwendall wrote:Beste wat ik ooit gedaan heb was Graubunden (Zwitserland), gigantisch veel mogelijkheden van soorten trails, nationaal park nabij, alles afgestemd op bikers (menu's, hoitels, campings,..) .. bikers worden er verafgood.
Mojo
- Mojobiker
- Mountainbiker
Re: waar zijn de leuke en interesante MTB-vakantiebestemming
Ik heb zonder GPS gereden. Was begeleid, vandaar.
Wat de prijs betreft, wij hebben rond de €900 betaald/pers voor een goed begeleide tocht. (Transport bagage, eten, slapen incl. Enkel drankjes aan de bar apart te betalen) Echt de moeite dus. Bij 360 explore geven ze soms wel een beetje korting als je er achter vraagt. Rechtstreeks bij "MTB Verbier" boeken is sowieso €930 betalen.
Info en contact: http://www.xplore360.com/template/com-d ... rland#tab3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mojo
Wat de prijs betreft, wij hebben rond de €900 betaald/pers voor een goed begeleide tocht. (Transport bagage, eten, slapen incl. Enkel drankjes aan de bar apart te betalen) Echt de moeite dus. Bij 360 explore geven ze soms wel een beetje korting als je er achter vraagt. Rechtstreeks bij "MTB Verbier" boeken is sowieso €930 betalen.
Info en contact: http://www.xplore360.com/template/com-d ... rland#tab3" onclick="window.open(this.href);return false;
Mojo
Re: waar zijn de leuke en interesante MTB-vakantiebestemming
heb een 3 tal jaar terug een week in de jura gaan fietsen wel op voorhand alles vast gelegd en zo iedere dag in een ander plaats gaan slapen( gite + bb ) zeer mooi en perfecte oranisatie per dag kan je op voorhand je rit samenstellen hoeveel km +moeilijkheid + hm