Mij is het om het even.matthiasdujardin wrote:Wat gaan we doen?
Zo 16/12/2012 Ossendrecht (NL) :: 21ste Toertocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- mountainbiker66
- Mountainbiker
Re: Zo 16/12/2012 Ossendrecht (NL) :: 21ste Toertocht
Post by mountainbiker66 »
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
Post by matthiasdujardin »
mountainbiker66 wrote:Mij is het om het even.matthiasdujardin wrote:Wat gaan we doen?
De zee eens minder ver en niet gezelfde voor ons ! Wat denk je ?
Wie gaat er nog mee? Welke badstad dan? Iemand idee
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Woordje van de organisatie:
De toertocht wordt georganiseerd door WTC Woensdrecht en is niet de tocht vanuit de Drieschaar/MBO Ossendrecht. Vertrekpunt De Volksabdij (Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199, 4641 RM Ossendrecht)
De tocht heeft de afstanden 25, 35 en 45km
De tocht komt wel in hetzelfde gebied als die van de Drieschaar/MBO Ossendrecht. Sommige stukken zijn hetzelfde, maar dan meestal wel tegengesteld. Het eerste gedeelte wordt gereden ten zuiden/zuidwesten van de Volksabdij richting Ossendrecht. Daarna door de polder van Ossendrecht het bos in richting zuidoosten/ naar Putte en daarna terug richting de politieacademie, daar het bos weer uit. Drankpost staat bij de politieacademie. Het derde gedeelte de Putseweg over richting het noorden, daar het militairoefenterrein in. Het zal dit jaar pittig worden omdat er veel modder licht. Vooral het derde gedeelte is men bomen aan het kappen/
Bedankt.
M.v.g,
Osgar Baars
Secretaris WTC Woensdrecht.
Van onze kust ken ik niets. En er is zaterdagavond een feestje waar ik niet kan ontbreken.
De toertocht wordt georganiseerd door WTC Woensdrecht en is niet de tocht vanuit de Drieschaar/MBO Ossendrecht. Vertrekpunt De Volksabdij (Onze Lieve Vrouwe Ter Duinenlaan 199, 4641 RM Ossendrecht)
De tocht komt wel in hetzelfde gebied als die van de Drieschaar/MBO Ossendrecht. Sommige stukken zijn hetzelfde, maar dan meestal wel tegengesteld. Het eerste gedeelte wordt gereden ten zuiden/zuidwesten van de Volksabdij richting Ossendrecht. Daarna door de polder van Ossendrecht het bos in richting zuidoosten/ naar Putte en daarna terug richting de politieacademie, daar het bos weer uit. Drankpost staat bij de politieacademie. Het derde gedeelte de Putseweg over richting het noorden, daar het militairoefenterrein in. Het zal dit jaar pittig worden omdat er veel modder licht. Vooral het derde gedeelte is men bomen aan het kappen/
Bedankt.
M.v.g,
Osgar Baars
Van onze kust ken ik niets. En er is zaterdagavond een feestje waar ik niet kan ontbreken.
- matthiasdujardin
- Mountainbiker
Post by matthiasdujardin »
Motorbiker wrote:Woordje van de organisatie:
Bedankt.
M.v.g,
Osgar Baars
![]()
Maja je ging mee gaan dus vroeg op e zondag en carpolen
Edwin & marnix wat denken jullie de zee ?
Wat is toch altijd met diene kust ?
Het gaat in dit topic toch over Ossendrecht en niet over een tocht bij de kust.
Bij het Wouw topic ging het ook continu over de kust.
Dus voor de kustbikers beter apart topic plaatsen voor de kust tochte(en) lijkt me anders moet iedereen veel scrollen om alleen de info over ossendrecht te kunnen lezen.
Het gaat in dit topic toch over Ossendrecht en niet over een tocht bij de kust.
Bij het Wouw topic ging het ook continu over de kust.
Dus voor de kustbikers beter apart topic plaatsen voor de kust tochte(en) lijkt me anders moet iedereen veel scrollen om alleen de info over ossendrecht te kunnen lezen.
Als je schrik hebt van bos en singletracks, zit je hier op het verkeerde forum.rubber-12 wrote:Wegblijven daar, alleen maar bos en singletracks.
Tenzij het ironisch bedoeld was.
- MTBiker from Berendrecht
- Mountainbiker
Post by MTBiker from Berendrecht »
Rubber, vriend, ik treed u bij ... aan iedereen: WEGBLIJVEN daar! ... hebben wij meer singletracks en bos... hihi...rubber-12 schreef:
Wegblijven daar, alleen maar bos en singletracks.
Als je schrik hebt van bos en singletracks, zit je hier op het verkeerde forum.
Tenzij het ironisch bedoeld was.
Jongens wat een negatieve reacties allemaal! Vandaag met nog 3 man van onze tourclub uit Brabant deze tocht gereden.. Moet zeggen geweldige organisatie en perfect uitgepijlt!
. Bravo. Jammer van al die modder, maar dat mocht de pret niet drukken.. Hebben de 45 km gereden en die was best pittig, met mooie single tracks er tussen en geloof een kleine 200 hm's. Na afloop paar trappisten en toen terug richting Wouw. 77 km gereden en een voldaan gevoel!
Volgend jaar weer
Volgend jaar weer
- Wheelfried
- Mountainbiker
Post by Wheelfried »
Eerste keer gereden in de streek, idd enkel bos en single tracks
Bijzonder mooie tocht, vriendelijke ontvangst en zeer goed uitgepijlt! Modder was er, maar gezien de zandgrond vield dat nog mee en was alles goed berijdbaar. Lastigste stukjes waren de mulle zandstroken
Conclusie: ikke zeer tevreden, fietske iets minder, maar er liggen al nieuwe remblokskes onder de kerstboom...
Vandaag tocht gereden, twas weeral een helen mooien. Vanavond het filmpje gemaakt.
http://youtu.be/MfdSCdqkAJ8
http://youtu.be/MfdSCdqkAJ8