SHOW YOUR 29ER
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- A7aIN
- Mountainbiker
Re: SHOW YOUR 29ER
2 vliegen in 1 klap geslagen, was al een tijdje aan het uitkijken naar een 29'er en ben ook al jaren verliefd op de Lefty, so I present you my new baby

- A7aIN
- Mountainbiker
Het is een M, ben hem daarstraks in Herentals gaan inrijden.
3 km voor het einde is de band van de velg geschoten en ik had natuurlijk geen pomp bij
Een mooie winterwanderling kan ook leuk zijn. Misschien toch maar eens kijken om de tubeless versies van die banden te kopen.
Toch nog even de tijd genomen om ook nog snel een fototje te nemen in zijn natuurlijke omgeving

3 km voor het einde is de band van de velg geschoten en ik had natuurlijk geen pomp bij
Een mooie winterwanderling kan ook leuk zijn. Misschien toch maar eens kijken om de tubeless versies van die banden te kopen.
Toch nog even de tijd genomen om ook nog snel een fototje te nemen in zijn natuurlijke omgeving

- sorrow
- Mountainbiker
Er lagen fast tracks op van specialized. Ik vond ze nie echt betrouwbaar in natte omstandigheden.el gordo wrote:Niet tevreden over de Specialized banden?
Als je interesse hebt ? Ik heb ze nog liggen. Zo goed als nieuw.
-
el gordo
- Mountainbiker
Integendeelsorrow wrote:Er lagen fast tracks op van specialized. Ik vond ze nie echt betrouwbaar in natte omstandigheden.el gordo wrote:Niet tevreden over de Specialized banden?
Als je interesse hebt ? Ik heb ze nog liggen. Zo goed als nieuw.
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Fast track zijn men favorieten winterbanden.
Qua rolweerstand en grip super
Qua rolweerstand en grip super