Korrektie en toch wel een belangrijke nuance lijkt me zo :
FM was zo eerlijk alles toe te geven NADAT hij gepakt was !
JM is voor zover ik weet niet gepakt op het gebruik van doping.
De VRT is hier een vuil spelletje aan het spelen. Ik zou die uitzending boycotten ipv er de pipo te gaan uithangen.
Meirhaeghe sluit een comeback niet uit
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
- TJ!
- Mountainbiker
Verwacht er toch maar niet teveel van...EasyBiker wrote:...toch zou ik FM wel eens willen horen op de VRT...
...de presentator is Frank Raes, hé. Die stelt meestal vragen in de trend van:
- ha je hebt een vriendin...? ...En hoe heet ze??
- Herken jij die allemaal uit elkaar, die lijken toch allemaal op elkaar, ze zien toch allemaal zwart? (aan de trainer van Beveren)
Maar een intelligente vraag van Frank, die heb ik nog niet gehoord. Laat staan dat hij al eens dieper ingaat op wat de geïnterviewde zegt...
Ik heb net mijn uitnodiging ontvangen! Ik zal er dus zijn...Gino wrote:Wie gaat er zondag naar de opnames van SPORTWEEKEND?
Ik vind dat we daar moeten zijn als advocaten van Filip Meirhaeghe en van onze sport. Want diene Frank Raes moet daar verleden keer uitgehaald hebben naar de Roel en dat kan niet vind ik! Als we daar zijn en hij zegt iets waar we ni mee akkoord gaan kunnen we hem uitjouwen of BHOE roepen of wat dan ook.
Ik ga is naar dat GSM nr bellen dat in de mail staat van "nothings impossible" en als ik binnen mag zal ik er zijn !!
Ik hoop jullie ook!! We mogen FM ni laten stikken na al wat hij deed voor ons en onze sport is het hoog tijd dat wij is iets terug doen voor hem !
Gino.
![]()
PS: Ludwig als je dit leest bel me dan is op als je gaat!
- toon pertetotal
- Mountainbiker
Post by toon pertetotal »
Wij gaan met 4 of 5.Filip kan alle steun gebruiken.
Wat ze ook over hem zeggen,wat hij voor de mtb sport heeft gedaan hebben er nog niet veel gedaan.
Voor ons bestaat vergiffenis nog.
Ieder zijn mening natuurlijk maar ik zou het zonde vinden om hem niet in competitie meer te zien.
Wat ze ook over hem zeggen,wat hij voor de mtb sport heeft gedaan hebben er nog niet veel gedaan.
Voor ons bestaat vergiffenis nog.
Ieder zijn mening natuurlijk maar ik zou het zonde vinden om hem niet in competitie meer te zien.
- Johnny de Wit
- Mountainbiker
Post by Johnny de Wit »
Ik zou ook heel graag willen gaan, ik kan namelijk ZEER hard roepen!!! Maar ik heb morgenpost maandag en moet om 5 uur op!!!
Roepen jullie maar in mijn plaats!!! Ik zal het oppakken op video, want ik moet om 22u mijn bed in!
Roepen jullie maar in mijn plaats!!! Ik zal het oppakken op video, want ik moet om 22u mijn bed in!