heb ze ook op mijn bike. Schakelen idd opvallend soepeler dan de vorige versie.
Na 2 jaar verplicht triggers te hebben gebruikt ben ik weer tevreden met mijn twisters!
Sram 10sp gripshift
Data van toertochten of wedstrijden, releases van bikes of onderdelen, info over teams en rijders, geruchten, kortom alles wat collega bikers kan interesseren plaats je hier!
-
Japie carbon
- Mountainbiker
Re: Sram 10sp gripshift
Vanwaar heb je deze info? Ik zit met een nieuwe bike met XT shadow+ achterderrie en sram x7 triggershifters. Ik wil de x7 vervangen door x0 gripshifts 2x10. Vind bij sram zelf geen info over de compatibiliteit£...
SRam-triggers of shifters hebben een 1:1 ratio, bij Shimano heeft de voorderrie een 1:1 ratio dus geen probleem. Achteraan hebben de Shimano's een 1:2 ratio dus hier kan je geen SRam gebruiken.philledan wrote:Vanwaar heb je deze info? Ik zit met een nieuwe bike met XT shadow+ achterderrie en sram x7 triggershifters. Ik wil de x7 vervangen door x0 gripshifts 2x10. Vind bij sram zelf geen info over de compatibiliteit£...
Alle SRam-derries hebben 1:1 ratio...
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Daar vergist ge u - SRAM triggers, SRAM achterderailleur en Shimano voorderailleurphilledan wrote:Bijna alle nieuwe cannondales komen met Sram triggers en shimano achterderries...ik denk dat we dus iets over het hoofd zien :)
- Chimaera
- Mountainbiker
vanwaar heb je dan die info want bij de specs op de site is alles zoals het hoort zenne.philledan wrote:Bijna alle nieuwe cannondales komen met Sram triggers en shimano achterderries...ik denk dat we dus iets over het hoofd zien :)
slx shifters - xt a-der
x9 shifters - x9 a-der
...