Alleszins is alles in gereedheid gebracht om morgen alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Zelfs de Leffe staat al koud
Allen welkom en tot morgen!
Voervallei Vossem.
Post by Voervallei Voske »
Post by ikke met de fiets »
Sjiek !JTTT wrote:Vanmorgen in alle vroegte naar de start gefietst. Was bij de eerste starters, dus weg lag er nog maagdelijk bij.... alhoewel![]()
Het dooien en de regenval voor 7u had het parcours toch wel zwaar gemaakt. De afdalingen waren spiegelglad!!! En bij het eerste bordje OPGEPAST ging ik in de daaropvolgende afdaling dus al onderuit.
Het was de 1ste keer dat ik liever de beklimmingen deed dan de afdalingen.
Nu en dan een extra lusje van de 40 of de 50 km meegenomen. Misschien zou het bij deze lusjes interessant zijn erbij te plaatsen hoeveel extra km en/of hoogtemeters er te verwachten is.
Uiteindelijk als 1ste bij de bevoorrading.
Afspuitstand OK, bepijling perfect (zelfs zo vroeg), bewaakte fietsenparking perfect en heel vlot met de houten nummertjes....
Ben jij niet vertrokken misschien?ikke met de fiets wrote:Sjiek !JTTT wrote:Vanmorgen in alle vroegte naar de start gefietst. Was bij de eerste starters, dus weg lag er nog maagdelijk bij.... alhoewel![]()
Het dooien en de regenval voor 7u had het parcours toch wel zwaar gemaakt. De afdalingen waren spiegelglad!!! En bij het eerste bordje OPGEPAST ging ik in de daaropvolgende afdaling dus al onderuit.
Het was de 1ste keer dat ik liever de beklimmingen deed dan de afdalingen.
Nu en dan een extra lusje van de 40 of de 50 km meegenomen. Misschien zou het bij deze lusjes interessant zijn erbij te plaatsen hoeveel extra km en/of hoogtemeters er te verwachten is.
Uiteindelijk als 1ste bij de bevoorrading.
Afspuitstand OK, bepijling perfect (zelfs zo vroeg), bewaakte fietsenparking perfect en heel vlot met de houten nummertjes....
Post by mahna-mahna »
Hey Zero , vandaag ook de 50 gereden.zero wrote:Gestart met de 40 km in gedachte, het eerste 1,5u ging vlot, dus toch maar voor de 50 gekozen. Het laatste half uur nog serieus afgezien.
Meestal kuis ik mijn fiets thuis, maar vandaag was dat niet echt een optie (fiets moet in auto). Ik vreesde al voor een lange wachtrij, maar wat een verbazing toen ik aankwam. zoveel spuiten en ook hogedruk reinigers en dan nog iemand die alles in goede banen leid.![]()