waterdichte of afstotende broek
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
-
ChristofP
- Mountainbiker
waterdichte of afstotende broek
Iemand tips over waterdichte lange broeken? Liefst geen spannende, daar ik ik niet goed tegenkan... in de zomer draag ik baggy's enzo. Heb al een freeride/downhill lange broek aangeschaft, maar ik vind deze niet zo praktisch omdat ik nogal eens achter de tandwielen blijf hangen en niet waterdicht is.
Re: waterdichte of afstotende broek
Ik heb heel goede ervaringen met Endura,
de korte broek is nu op zijn einde aan het lopen maar de driekwart ligt al gereed.
Ik heb wel geen ervaring met de lange broek ervan, maar het is in principe dezelfde als de korte/driekwart.
Deze dus
Bikeboutique.eu heeft veel van endura op stock zodat je kan passen,
en zijn prijzen zijn heel goed.
de korte broek is nu op zijn einde aan het lopen maar de driekwart ligt al gereed.
Ik heb wel geen ervaring met de lange broek ervan, maar het is in principe dezelfde als de korte/driekwart.
Deze dus
- VaMalder
- Mountainbiker
Qua maat komt het overeen met bvb vermarck of valt het iets kleiner uit zoals castelli?_alain_ wrote:Ik heb heel goede ervaringen met Endura,
Deze dus
Daar kan ik geen zinnig antwoord op geven vermits ik geen ervaring met die merken heb.
Alleen kan ik zeggen dat je tegenwoordig Endura beter gaat passen, ze hebben hun maatvoering wat zitten aanpassen en het is niet helemaal logisch volgens mij.
Alleen kan ik zeggen dat je tegenwoordig Endura beter gaat passen, ze hebben hun maatvoering wat zitten aanpassen en het is niet helemaal logisch volgens mij.
Iemand ervaring met deze : Sportful No Rain Bibtight? Zou waterdicht zijn, lijkt me wel veel reclame rond die No Rain... Zoek iets in deze stijl voor mijn tripjes naar het werk.. Die broeken van Endura lijken me wel top maar zijn niet te vinden in de online shops
- Haibikepower
- Mountainbiker
Post by Haibikepower »
De waterdichte bibshort van mavic zouden super zijn.DutchM@n wrote:Iemand ervaring met deze : Sportful No Rain Bibtight? Zou waterdicht zijn, lijkt me wel veel reclame rond die No Rain... Zoek iets in deze stijl voor mijn tripjes naar het werk.. Die broeken van Endura lijken me wel top maar zijn niet te vinden in de online shops
Grtz
Hbp
- eL Tee
- Mountainbiker
Zo ene heb ik... Niet waterdicht wel zeer deftig waterafstotend. Goe gerief.DutchM@n wrote:Iemand ervaring met deze : Sportful No Rain Bibtight? Zou waterdicht zijn, lijkt me wel veel reclame rond die No Rain... Zoek iets in deze stijl voor mijn tripjes naar het werk.. Die broeken van Endura lijken me wel top maar zijn niet te vinden in de online shops
DutchM@n wrote: Die broeken van Endura lijken me wel top maar zijn niet te vinden in de online shops
Er zijn toch verdelers waar je die spullen kan passen?
Mijn Endura kledij komt van singletrackbikes in Hasselt. Heb met Kerstmis de kerstman tot daar gestuurd.
Als je je maat weet kan je misschien vragen of ze je de spullen versturen?
Eens je Endura gewend bent ga je niet snel meer voor een ander merk kiezen denk ik. Topspul!
http://www.singletrackbikes.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
for.this.time.being
- Mountainbiker
Post by for.this.time.being »
bikester.be verkoopt endura en nog enkele andere merken die losser zitten.
rose.nl deze site heeft de broeken onderverdeeld; lange broek met/zonder zeem, korte broek met/zonder zeem.
Ik ben zelf aan het uitkijken naar zo'n broek die losser zit; maar ik krijg meestal te lezen dat de onderbroeken met zeemvel die daarin zitten te veel spannen ronde de benen. dus laat wat horen als je voor zo'n model gaat.
rose.nl deze site heeft de broeken onderverdeeld; lange broek met/zonder zeem, korte broek met/zonder zeem.
Ik ben zelf aan het uitkijken naar zo'n broek die losser zit; maar ik krijg meestal te lezen dat de onderbroeken met zeemvel die daarin zitten te veel spannen ronde de benen. dus laat wat horen als je voor zo'n model gaat.