En dan al direkt mogen starten met deze!
Proficiat aan de organisatie en dikke merci aan de waarschijnlijke talrijke eigenaars van de privé-stukken
Niets negatiefs, zelf niet op de soms "lastige" stukskes.
+1 en een gevaar bordje juist voor een put zou ik nie mis geweest zijn ken er daar een paar overkop zien gaan nie normaal !achter de 2e bevoorrading )berniebiker wrote:Mooie rit.
Goeie organisatie. Eigelijk zijn we dat van Hertsberge gewoon.
Maar je moet het maar blijven doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén minpuntje misschien. Ik heb er niks op tegen om eens door de modder te stampen, maar stuk voor de eerste bevoorrading en dan een stuk ook na de bevoorrading waren er toch over. Vooral dat je met dat op en af rijden niet direkt een meerwaarde aan jullie rit toevoegen.
Maar nogmaals proficiat voor de rest. Volgend jaar zeker weer van de partij.![]()
![]()
Post by meester biek »
En bordjes die ons de ideale lijn aanduiden zodat we niet moeten ploeteren! Dompelpompen bij te grote plassen zou ook leuk zijn.follow wrote:+1 en een gevaar bordje juist voor een put zou ik nie mis geweest zijn ken er daar een paar overkop zien gaan nie normaal !achter de 2e bevoorrading )berniebiker wrote:Mooie rit.
Goeie organisatie. Eigelijk zijn we dat van Hertsberge gewoon.
Maar je moet het maar blijven doen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eén minpuntje misschien. Ik heb er niks op tegen om eens door de modder te stampen, maar stuk voor de eerste bevoorrading en dan een stuk ook na de bevoorrading waren er toch over. Vooral dat je met dat op en af rijden niet direkt een meerwaarde aan jullie rit toevoegen.
Maar nogmaals proficiat voor de rest. Volgend jaar zeker weer van de partij.![]()
![]()
Post by prideandglory1891 »
Post by leffingenoartje »
Post by dark dingo »
Post by cowboy peter »
Zij vinden dat ook storend, zo ne gast met grote wielen en een breed stuur die ze inhaalt op de offroad en op de bane dan een beetje in de weg gaat gaan rijden.prideandglory1891 wrote: Wat me wel enorm stoorde zijn die wannabe chronorijders die je verdorie bijna van de weg rijden, niet verwittigen en soms nog eens een duwtje geven als ze naast je rijden. Dan nog een trapje erger wetende dat ik ze keer op keer weer inhaalde op een offroad strook.