Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Turfke
Mountainbiker

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Post by Turfke »

Na een aantal weken gedwongen inactivitiet, eindelijk terug begonnen met deze heerlijke sport.
En dan al direkt mogen starten met deze!
Proficiat aan de organisatie en dikke merci aan de waarschijnlijke talrijke eigenaars van de privé-stukken =D> =D> =D>
Niets negatiefs, zelf niet op de soms "lastige" stukskes.
follow
Mountainbiker
Location: giant,ridley crosswind, cube reaction pro 2012 en een colnago

Post by follow »

berniebiker wrote:Mooie rit.
Goeie organisatie. Eigelijk zijn we dat van Hertsberge gewoon.
Maar je moet het maar blijven doen. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Eén minpuntje misschien. Ik heb er niks op tegen om eens door de modder te stampen, maar stuk voor de eerste bevoorrading en dan een stuk ook na de bevoorrading waren er toch over. Vooral dat je met dat op en af rijden niet direkt een meerwaarde aan jullie rit toevoegen.
Maar nogmaals proficiat voor de rest. Volgend jaar zeker weer van de partij. :bounce: :bounce: :bounce:
+1 en een gevaar bordje juist voor een put zou ik nie mis geweest zijn ken er daar een paar overkop zien gaan nie normaal !achter de 2e bevoorrading )
meester biek
Mountainbiker

Post by meester biek »

Ben voor de 4de keer naar hier afgezakt, weet ondertussen wel wat we hier kn. verwachten.
Lag iets zwaarder dan de vorige edities, maar (bijna) alles was goed te rijden.
En dan dat lekker winterzonnetje (miste m'n zonnebril 8) ), geen of weinig wind en al die bossen (waarvan véél privé =D> ) om in te crossen. Ferm genoten dus, laatste bosje nog es gebist.
Tja, geen douches, maar toch warm water. Hotdog in de zaal en Duvelke aan democratische 2 euro.
De verplaatsing méér dan waard. =D>
Ken1984
Mountainbiker

Post by Ken1984 »

follow wrote:
berniebiker wrote:Mooie rit.
Goeie organisatie. Eigelijk zijn we dat van Hertsberge gewoon.
Maar je moet het maar blijven doen. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Eén minpuntje misschien. Ik heb er niks op tegen om eens door de modder te stampen, maar stuk voor de eerste bevoorrading en dan een stuk ook na de bevoorrading waren er toch over. Vooral dat je met dat op en af rijden niet direkt een meerwaarde aan jullie rit toevoegen.
Maar nogmaals proficiat voor de rest. Volgend jaar zeker weer van de partij. :bounce: :bounce: :bounce:
+1 en een gevaar bordje juist voor een put zou ik nie mis geweest zijn ken er daar een paar overkop zien gaan nie normaal !achter de 2e bevoorrading )
En bordjes die ons de ideale lijn aanduiden zodat we niet moeten ploeteren! Dompelpompen bij te grote plassen zou ook leuk zijn. :-({|=
prideandglory1891
Mountainbiker

Post by prideandglory1891 »

Als écht modderhater toch redelijk vlot door die "ondoendbare" strook kunnen rijden net voor die eerste bevoorrading.
Ik vond sommige andere passage's toch net een stukje erger. Maar goed, het weer is wat het is en dan heb je eenmaal zo'n taferelen.

Wat me wel enorm stoorde zijn die wannabe chronorijders die je verdorie bijna van de weg rijden, niet verwittigen en soms nog eens een duwtje geven als ze naast je rijden. Dan nog een trapje erger wetende dat ik ze keer op keer weer inhaalde op een offroad strook.

Nja, nog een maand of 3 en die zijn we ook weer kwijt.

Hertsberge zelf was top, organisatie op herderniveau en belachelijk goedkoop.
BikerNooB
Mountainbiker

Post by BikerNooB »

Skitterende tocht in skitterende omstandigheden.
Vooral de namiddagzon skitterde in mijn ogen :-D
leffingenoartje
Kerstman

Post by leffingenoartje »

Gisteren ook genoten met een 4 tal choufkes van deze toch steeds verassende toertocht en ondanks de vele regen van de afgelopen dagen slechts 3 keer van de fiets gegaan.
Grootste spelbreker van vandaag was de laagzittende zon #-o
Organisatie en parcours terug een 10 op 10 .

Graag tot volgend jaar
CedricD
Mountainbiker

Post by CedricD »

Vooral last gehad van de zon. Kzag maar ne meter voor mij waar ik moest rijden. Gaf soms wel nekeer een probleemke #-o .

Voor de rest de tocht op het gemakske aangepakt want we moesten nog ne kerstmarkt doen 's avonds :drunk: .

Tot volgend jaar!

O ja, kan je die foto's die ze getrokken hebben ergens online bekijken? Totaal vergeten kijken achter de rit om hem te bestellen ](*,)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

'T was een toertocht die niet van de poes was!!90% offroad op soms zware ondergrond liet zich wel voelen op het laatste,er zaten er meer dood dan levend op hun bike!!Ook nog een 2-tal stukken moeten uithalen en aanpassen in de namiddag.Iemand met een cyclocrossfiets een salto mortale zien maken,net voor mij en hem prompt een 8 op 10 gegeven!! =D> chapeau...er kunnen er zo nie veel de schow stelen!! :lol: Hij kon er gelukkig nog mee lachen en even verder terug van 'tzelfde maar dan slechts een 6 op10,wegens niet spectaculair genoeg!! (o) Enorm veel privé bossen,waar ze die allemaal halen en vooral de goedkeuring om erdoor te mogen...chapeau.Geen douche kunnen nemen wegens geen aanwezig maar wel pootje baden in een emmer met warm water in het bijzijn van enkele pinup kalenders aan de tentwand.Bij het naar buiten gaan uit de tent was de helft al verdwenen,al denk ik dat Dimi daar voor iets tussenzit,z'n sporttas zat plots stampensvol!!:-)Nu ja...een vrijgezel die gaat pas slapen.. :wink: Na de wasbeurt nog een gezellige aprés in het ondertussen goed gevulde zaaltje.We willen ook nog eens de vlotte bediening van Superfan in de schijnwerpers zetten!! =D> Merci om de mountainbikers zo in de watten te leggen!!De steenbakkers zijn er volgend jaar graag terug bij... :bounce: :bounce:

dingo. 8)
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

prideandglory1891 wrote: Wat me wel enorm stoorde zijn die wannabe chronorijders die je verdorie bijna van de weg rijden, niet verwittigen en soms nog eens een duwtje geven als ze naast je rijden. Dan nog een trapje erger wetende dat ik ze keer op keer weer inhaalde op een offroad strook.
Zij vinden dat ook storend, zo ne gast met grote wielen en een breed stuur die ze inhaalt op de offroad en op de bane dan een beetje in de weg gaat gaan rijden.
't is al te zien vanuit welk standpunt je dit bekijkt. U niet druk in maken, lompe boeren heb je overal en in alle seizoenen.

Jammer genoeg voor 't eerst in vele jaren niet geweest, 'Volgend jaar rijden we hem dan maar weer 2 keren
Post Reply