5/12/04 De Panne Beach Endurance
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Michelleke
- Mountainbiker
Post by Michelleke »
Het heeft alleszins wel een hele tijd op hun site vermeld gestaan, maar inderdaad, nu staat het er niet meer op...Epic wrote:Ze mogen dat dan wel vermelden op hun site, ik was zelfs in de veronderstelling dat je ter plaatse kon inschrijven (tt'ers). Ben benieuwd of ik dat gestort geld nog terug zie....
Ik denk alleszins dat ze je toch nog wel zullen toelaten, hoor. Vorig jaar waren er volgens dat ik in de sporthal gehoord had, ook nog een aantal deelnemers toegevoegd die niet op de officiele lijsten stonden, die aan de borden hingen (of't waar is, weet ik niet, maar de hoogste startnummers waren alleszins hoger dan de laatste die op de tafels vermeld lag). Het zou me verwonderen dat ze op die ene dag zouden kijken, tenslotte is elke inschrijving weer extra inkomsten voor hen. Maar om de trip niet voor niets te maken, kan je inderdaad best eerst wel eens bellen...
Zoals ik al eerder zei, de organisatie vind ik heel goed, maar ik begrijp niet waarom men geen eenvoudig mailtje kan terugsturen als bevestiging van je inschrijving. Zo weet je tenminste toch dat alles in orde is.
Ik had vorig week mijn inschrijvingsfiche via een faxtoestel op't werk naar hen doorgestuurd. Blijkbaar was de fax wel doorgegaan, maar ginder kwam enkel een blad uit hun faxtoestel, waarop niets leesbaars stond. Gelukkig hadden zij datzelfde blad terug naar onze fax gestuurd, EN had ik ook gezien aan de hoofding bovenaan (die een faxtoestel automatisch daarop afdrukt) dat de fax die terug bij ons binnengekomen was van de Sportdienst van De Panne kwam. Ik heb dus maar eens gebeld, en inderdaad, mijn fax was als volledig onleesbaar toegekomen. Nadien heb ik hem toen nogmaals doorgestuurd, en voor de zekerheid ook nog eens gebeld, en alles was nu in orde.
Stel dat ik het teruggekomen faxbericht niet opgemerkt had (er was trouwens verder niets door hen opgeschreven of zo, 't was gewoon een leeg blad met wat zwarte vegen), dan had ik niet geweten dat het misgelopen was. Wanneer men iedereen de dag nadien een eenvoudig mailtje zou sturen als bevestiging van inschrijving, dan zou dat alle twijfel toch wegnemen? Hetzelfde met eventuele inschrijvingen die men toch niet zou aanvaarden wegens te laat (als zij het al zouden doen)... Hoe weet je nu, Epic, dat je al dan niet naar ginder moet bollen? Ik hoop alleszins dat je toch nog een vriendelijk madammeke aan de telefoon kunt krijgen, en dat je startnummerke gereserveerd is!
Zandbijterke, misschien kan je deze suggestie aan de administratie daar doorgeven ?
Groetjes!
-
Duboisbiking
- Mountainbiker
schwalbe SUPER MOTO
Post by Duboisbiking »
Wie heeft tips over hoe ik mijn Schwalbe Super Moto best over mijn velgen krijg. Tis om er ziek van te worden kheb al vanalles geprobeerd elke strandrace is het afzien om ze erop te krijgen. 
- freezy
- Mountainbiker
- Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...
Re: schwalbe SUPER MOTO
dreft op de velgranden en aan de draad in de band...Duboisbiking wrote:Wie heeft tips over hoe ik mijn Schwalbe Super Moto best over mijn velgen krijg. Tis om er ziek van te worden kheb al vanalles geprobeerd elke strandrace is het afzien om ze erop te krijgen.
- Superkrisser
- Mountainbiker
Post by Superkrisser »
Ik ga ook van de partij zijn! Ik mik op top-20 en als 't even kan wil ik zelfs de top-10 binnenfietsen. Voor mij is 't eerste kwartier erg belangrijk, want ik moet dan kunnen volgen als de eerste groep wegrijd. Vorig weekend een aantal anaërobe trainingen gedaan, kwestie van m'n lichaam uit de winterslaap te krijgen. Ben nog maar een aantal weken terug aan 't trainen na een maand van relatieve rust, hopelijk kan ik de crossers in topconditie lang genoeg volgen...
Ik start waarschijnlijk met Michelin Jets, want daar ben ik toch al eens 5e en een keer 7e mee geworden in De Panne. Vorig jaar trouwens gewonnen in Oostende met Fast Freds. Het kan dus met semislicks, maar misschien moet ik toch eens echte beachbanden gaan kopen.
Tot zondag he!
Ik start waarschijnlijk met Michelin Jets, want daar ben ik toch al eens 5e en een keer 7e mee geworden in De Panne. Vorig jaar trouwens gewonnen in Oostende met Fast Freds. Het kan dus met semislicks, maar misschien moet ik toch eens echte beachbanden gaan kopen.
Tot zondag he!
- P°
- Mountainbiker
- Location: Trek Elite 9.8 '04-'05-'07-'09/Trek 8500/Cannondale Flash carbon 29'er/KTM 27,5"/Specialized Epic
Bekende namen in Beach Endurance
04-12-2004, 09:34
Zondag wordt in De Panne de negende uitgave van de Beach Endurance gereden, een zware strandrace die inmiddels door Mountainbike Revue is opgenomen bij de mooiste marathons van vijf continenten. Naast heel wat gewone deelnemers, komen er traditiegetrouw ook profs en andere Belgische sportmensen aan de start. Dit jaar zijn dit onder andere Johan Vansummeren, vorig jaar nog derde, Benny De Schrooder en Preben Vanhecke. Ook Nico Mattan, Niko Eeckhout en Wim Vansevenant worden aan de start verwacht. Daarnaast maken ook zeiler Sebbe Godefroid en motorcrosser Steve Ramon hun opwachting. Vorig jaar werd de wedstrijd bij de elites gewonnen door Keiemnaar Andy Cappelle.
Bron : Cyclingnews
04-12-2004, 09:34
Zondag wordt in De Panne de negende uitgave van de Beach Endurance gereden, een zware strandrace die inmiddels door Mountainbike Revue is opgenomen bij de mooiste marathons van vijf continenten. Naast heel wat gewone deelnemers, komen er traditiegetrouw ook profs en andere Belgische sportmensen aan de start. Dit jaar zijn dit onder andere Johan Vansummeren, vorig jaar nog derde, Benny De Schrooder en Preben Vanhecke. Ook Nico Mattan, Niko Eeckhout en Wim Vansevenant worden aan de start verwacht. Daarnaast maken ook zeiler Sebbe Godefroid en motorcrosser Steve Ramon hun opwachting. Vorig jaar werd de wedstrijd bij de elites gewonnen door Keiemnaar Andy Cappelle.
Bron : Cyclingnews
- Zandbijterke
- Mountainbiker