Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Timmy's
Mountainbiker

Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen

Post by Timmy's »

Proficiat mannen !!! =D> =D> =D>
Timmy's
Mountainbiker

Post by Timmy's »

Waar zijn de foto's te bekijken ? O:)
veeteepepeetje
Mountainbiker

Post by veeteepepeetje »

:-D mooie rit . :-D organisatie 10 op 10 . :-D tot volgend jaar :-D
berniebiker
Mountainbiker

Post by berniebiker »

Mooie rit.
Goeie organisatie. Eigelijk zijn we dat van Hertsberge gewoon.
Maar je moet het maar blijven doen. =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Eén minpuntje misschien. Ik heb er niks op tegen om eens door de modder te stampen, maar stuk voor de eerste bevoorrading en dan een stuk ook na de bevoorrading waren er toch over. Vooral dat je met dat op en af rijden niet direkt een meerwaarde aan jullie rit toevoegen.
Maar nogmaals proficiat voor de rest. Volgend jaar zeker weer van de partij. :bounce: :bounce: :bounce:
Fritsie
Mountainbiker

Post by Fritsie »

Mijn zevende rit in Hertsberge en dit was toch de lastigste tocht die ik hier reed. Kan ook moeilijk anders na het weer van de voorbije week (weken). Een grote pluim voor alle medewerkers die in het hondeweer van de voorbije week op pad zijn gegaan in koude en regen om alles uit te pijlen en te controleren. Buiten enkele stroken was het parcours berijdbaar, maar dit blijft natuurlijk een kwestie van startuur. Met ons groepje zijn we omstreeks 9u.30 gestart en dan waren er toch reeds enkele stroken die er vrij zwaar bijlagen. Ondanks deze omstandigheden toch vrij vlot gereden, maar dit kan moeilijk anders gezien de superform waarin mijn medebikers en -biksters verkeren. Zoals steeds konden we genieten van een prachtig, gevarieerd parcours met mooie bosdoorsteken. Bepijling, inschrijving, bevoorrading en afspuitstand waren top. Nog maar zelden zo'n ruime afspuitstand gezien als hier. Bedankt Superfanneke en Hertetrappers voor deze mooie tocht. =D> =D> =D> =D> De zon kleurde alles nog wat bij. De tocht, het weer en het gezelschap maakten er een zeer genietbare voormiddag van.
luckyluc
Mountainbiker

Post by luckyluc »

Ook enorm genoten van deze rit, maar toch het hoge tempo van mijn medebikers niet durven aanhouden, schrik om de man met de hamer tegen te komen.
de organisatie was weer tot in de puntjes af, daarom komen wij ieder jaar met plezier terug.
proficiat aan de ganse ploeg en tot volgend jaar.
Mulle
Mountainbiker

Post by Mulle »

met voorsprong de mooiste en de beste van het jaar! (voor mij :) )
Sully
Mountainbiker

Post by Sully »

De Duivelshonden hebben gretig genoten van een heerlijke zaterdag! Schitterend parcours, geen boswachters :P , bepijling dik in orde, volwaardige bevoorrading, stralend winterzonnetje, lekker stevige stukken waar ieder zijn moddertechniek kan inoefenen, veel veel veel bos, geen everzwijnen, prima afspuit en voldoende sportdrank met schuimkraag achteraf.
Dikke proficiat aan de organisatie voor zoveel plezier voor slechts 3€. Keep up te good work.
Superfan
Kerstman

Post by Superfan »

2378 deelnemers waren het dit jaar..... Ja, idd minder dan vorig jaar, maar iedereen wist dit wel.
Dank voor de talrijke opkomst, na het vele "natte" werk van de afgelopen week, is het best aangenaam dat dit goed onthaald wordt.

Voor wat betreft dat stuk voor de eerste bevoorrading, we hebben het er kort voor de middag terug uitgehaald.

Bedankt ook voor de positieve reacties hier, we proberen ons best te doen, en blijkbaar zijn we er weer in geslaagd. :wink: :wink: :wink: :wink:

Tot de volgende...
geertje
Kerstman

Post by geertje »

Proficiat Superfan en co het was terug hossen in de bossen en ik moet eerlijk zijn met mezelf, het was de lastigste Bossen van Vlaanderen die ik ooit gereden heb. 'k Was blij dat ik er was na 45km. ](*,) ](*,) . 'k heb nochtans gedoseerd.
De regenen van afgelopen weken heeft natuurlijk geen goed gedaan aan het parcours maar daar kunnen de Hertetrappers natuurlijk niets aan doen. Gelukkig konden we vandaag rijden in een stralend winterzonnetje die me in de late namiddag soms verblindde.
Voor de rest sluit ik me aan bij al te bovenstaande.

Lig nu moe maar voldaan in m'n zetel :-$

@superfan mag ik even die kip met de gouden eieren van je lenen, gewoon om een zonnige dag(week) te hebben in de week van 19 januari 2013. Misschien in ruil voor een bak frietjes (van de beste frituur van West Vlaanderen)???

Dank voor de bosrijke namiddag,

geertje :wink:
Post Reply