heb net nog wat informatie gekregen.
Beste Koen,
Ik heb even naar de VVV in Theux gebeld, maar er zijn geen jachten gemeld voor vandaag of dit weekend, 100% garantie dat er dan ook niets is, kan hij niet geven, maar de kans is dus niet zo groot dat er gejaagd wordt.
Met vriendelijke groet,
Annemarie
Dus --> rijden maar dit weekend
groeten Koen
THEUX
Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
-
dr.Koen
- Mountainbiker
- Location: specialized, marathon SL/ PaceRC31, DT240, mavic 517, RFturbine, XTR-XT
Ik ben daar 1x geweest en heb daar de 70km gereden (is iets korter) en die was erg mooi. Vooral aan het einde nog een heftig klimmetje. De 90 schijnt ook leuk te zijn. De 45 (of 40?) schijnt dan weer een stuk minder te zijn.ratte wrote:morgen ben ik in bouillon, welke route raden jullie mij aan??
Veel plezier..
groeten Koen
theux
prachtig parcour , konstand op en af met nodige recuperatie,mooie uitzichten,nu nog goed berijdbaar door de ondergrond,zijn verleden week eens gaan verkennen, als je de 57km rijd trek daar toch maar 3,5 uur voor uit ,vertokken aan kasteel van frachimont (parking terug af rijden)vaar de rode pijltjes
- rallymaster
- Mountainbiker
- rallymaster
- Mountainbiker