Vertrek : basisschool 't Kompas, Zonhoverweg 67, Boxbergheide / Winterslag.
Wie via E314 komt : afrit 30 nemen en bewegwijzering volgen.
Vertrekuren : van 08.30 tot 10.30.
Inschrijving 5€ / 4€ voor kaarthouders Fietspromo, VWB/MTB/WBV.
Fietsbewaking, douche, afspuitinstallatie, bevoorrading voorzien.
Afstanden : 22 / 42 km.
Nieuw parkoers.
Aandachtspunten : - terril verboden ! Gelieve daarmee rekening te houden zodat toestemming voor onze organisatie in 2013 niet in gevaar komt.
- in Hengelhoef, vanaf km 12 tot het verlaten van Hengelhoef, is er op deze datum vanaf 10.00 eveneens een oriëntatieloop. Gelieve respect op te brengen voor de deelnemers daaraan.
Zo 16/12/2012 Genk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Re: ZO 16.12.2012 : toertocht Boxbergheide Genk
dacht dat deze tt niet meer kon of mocht doorgaan? zijn jullie nieuwe organisatie? zal zeker aanwezig zijn; vertrek is op 1 km van mijn deur
Re: Zo 16/12/2012 Genk
@nero en krc : wij zijn nog steeds dezelfde inrichters (meer als 20 jaren ervaring) maar hebben een nieuw parkoers moeten uitstippelen omdat we dit jaar het gebied Molenheide niet mochten gebruiken.
En vermits het een nieuw parkoers is doen we inderdaad andere, en dus voor sommigen nieuwe paadjes aan. Ik zou zeggen :laat u verrrassen.
En vermits het een nieuw parkoers is doen we inderdaad andere, en dus voor sommigen nieuwe paadjes aan. Ik zou zeggen :laat u verrrassen.
Zo goed als nieuw op de plaatsen waar niet gereden wordt en op de paadjes de normale gebruikssporen van mountainbike en veldfietsfaf wrote:Hallo
Wat is de staat van de grond op het moment?