zet hier UW krom stuur op :)
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: zet hier u krom stuur op
Tot nu toe wel, al rij ik niet zo denderend veel op die wielen.kevx wrote:@ Alain: ferme velo! Content van de planet x wielen?
De volgende wielset zit ik nog te twijfelen tussen chinees superlicht of toch maar de volle mep betalen en Enve (super)licht gaan..
Hoe kan je het radenKameel^ wrote:ENVE vork erin?dan zou 'm af zijn
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
Dat is nog altijd opgrimbie(maasmechelen)scelter wrote:Voor die eerste foto gok ik Zutendaal, vlakna een pittig klimmetje op het fietsroutenetwerk. Hier ongeveer?? : http://goo.gl/maps/ztvyX
edit: nee, ik ben er zelfs zeker van. Ik herken het strookje gras tussen de twee richtingen van het fietspad
- scelter
- Mountainbiker
Da wist ich ni. Weer wa bijgeleerd.BASSMAN wrote:Dat is nog altijd opgrimbie(maasmechelen)scelter wrote:Voor die eerste foto gok ik Zutendaal, vlakna een pittig klimmetje op het fietsroutenetwerk. Hier ongeveer?? : http://goo.gl/maps/ztvyX
edit: nee, ik ben er zelfs zeker van. Ik herken het strookje gras tussen de twee richtingen van het fietspad
-
swakke1985
- Mountainbiker
Bianchi Impulso. 2de hands, maar amper 100km mee gefietst. Dit wordt mijn "winter" fiets. Ik plaats er Crud spatborden op. Dit maakt dat het veel prettiger fietst bij regen.

De Bianchi Impulso samen met mijn Bianchi Infinito ...

De Bianchi Impulso samen met mijn Bianchi Infinito ...

- Glenn92
- Mountainbiker
- Location: 1x carbon,2x staal,1x tita en nen Speed Triple en GT380
Na een tijdje met staal gereden te hebben over gestapt naar carbon.
Resultaat: 7.050kg.
2kg minder dan met mijn vorig frame.

Resultaat: 7.050kg.
2kg minder dan met mijn vorig frame.