Normaal gezien opnieuw present !
Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Knurrebikers lady
- Mountainbiker
- Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets
Re: Za 08/12/2012 Hertsberge :: 19de Bossen van Vlaanderen
Post by Knurrebikers lady »
Aanwezig voor deze mega super mooie TT van de immer sympa Superfan & companen.
Kwestie van conditie hopelijk weer beetje omhoog te krijgen
Kwestie van conditie hopelijk weer beetje omhoog te krijgen
- Traxer
- Kerstman
Geertje,geertje wrote:Ik twijfel nog watal die bossen, al die dreven, al die privé stukken, al dat volk, zoveel off road, al die jaren da we al naar Hertsberge komen, al die eieren die 'k weet niet waar liggen, die zadeltasjes die aan de eerste 1000 mountainbikers uitgedeeld worden, Superfan met haar plateau, ....
![]()
![]()
Geef me eens 3 goeie redens waarom we toch naar Hertsberge moeten komen.
Veel succes met jullie 19de Bossen van Vlaanderen
Grtn
geertje
Reden 1: die eieren zijn gekookt.
Reden 2: de privé offroad stukken liggen door dreven in de bossen, en die kunnen heel wat neerslag verdragen.
Reden 3: heb hier en daar een loos vikske horen fluiten dat Superfan eindelijk eens voor eigengeschilde, eigengebakken frietjes zou zorgen...
Blijven dromen en hopen zou ik zo zeggen, ge weet maar nooit nietwaar....Traxer wrote: Reden 3: heb hier en daar een loos vikske horen fluiten dat Superfan eindelijk eens voor eigengeschilde, eigengebakken frietjes zou zorgen...![]()
![]()
-
old walker
- Mountainbiker
Post by old walker »
De mooiste uit de streek
spijtig ik kan er niet bij zijn
andere verplichtingen

Reden 3 is eigenlijk wel dat waarvoor we zouden kunnen komen.Superfan wrote:Blijven dromen en hopen zou ik zo zeggen, ge weet maar nooit nietwaar....Traxer wrote: Reden 3: heb hier en daar een loos vikske horen fluiten dat Superfan eindelijk eens voor eigengeschilde, eigengebakken frietjes zou zorgen...![]()
![]()
![]()
![]()
We hopen met z'n allen dat de weergoden de hertetrappers goed gezind zijn zodat het parcours ook in de namiddag goed berijdbaar blijft (eventjes aan mezelf denken).
Grtn en tot zaterdag
geertje
- Single Tracker
- Mountainbiker
Post by Single Tracker »
Al jaren lang is Hertsberge gekend voor zijn schitterende mountainbiketocht. Zonder twijfel de tocht waar het meeste volk naar afkomt in West-Vlaanderen. De technische passages op het einde van de tocht zijn ieder jaar weer subliem. Bij redelijk weer kom ik zaterdag zeker af!