Zo 02/12/2012 Bornem 13de rit Ronde v h Waasland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Splenter
Mountainbiker

Re: Zo 02/12/2012 Bornem

Post by Splenter »

bip bip wrote:
Dacuba wrote:Mannen, hoe is de staat van het parcours?
Joe, meer info over de staat van het parcours mag je verwachten op zaterdag , na het uitpijlen.

grt,
bip bip

wat ik mij vooral afvraag: vettiger of prettiger dan Baasrode vorige week? In Baasrode zaten er op einde enkele heeel vettige stroken...
Scheldetrapper
Mountainbiker

Post by Scheldetrapper »

Splenter wrote:
bip bip wrote:
Dacuba wrote:Mannen, hoe is de staat van het parcours?
Joe, meer info over de staat van het parcours mag je verwachten op zaterdag , na het uitpijlen.

grt,
bip bip

wat ik mij vooral afvraag: vettiger of prettiger dan Baasrode vorige week? In Baasrode zaten er op einde enkele heeel vettige stroken...
Ca c'est la vie,ik rijd graag in vettige spleten :wink:
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

het uitpijlen zit er op, dus zoals beloofd een stand van zake over de staat van het parcours. De lus die ik zelf heb uitgepijld lag er alvast goed bij. Ook van de clubmakkers die de andere zones voor hun rekening namen kreeg ik positieve berichten over de ondergrond. Natuurlijk zijn er enkele passages door gebieden die wat natter liggen en die wat slijker gaan worden als jullie er ( hopelijk :-D ) met enkele honderden zijn doorgereden ( vlietdijk Oppuurs, laatste stukje Graafschap). Zoals het er nu bij ligt zijn het zeker geen "baggertoestanden". Hopelijk blijft het nog wat droog, voor morgenvoormiddag geven ze in "Beurm" bewolkt weer met een enkele lichte bui.
Wij zijn er klaar voor, hopelijk jullie ook :wink:
@muddevils en scheldetrappers: amai, 14 à 15 man? dat kan al tellen =D>

grt,
bip bip
nameeb
Mountainbiker
Location: Kona , Epic S Works , Carbon Lefty Dirty Harry 29er

Post by nameeb »

Inderdaad, bip bip heeft gelijk, de ondergrond is overal verrassend droog. Je moet wel geen stof verwachten, 't is winter hé, maar als het weer zo blijft zal het morgen picobello zijn. Volgens de buienradar komt de neerslag morgen pas in de namiddag. Niet alleen hangen de pijlen al gereed, ook de soep is bijna klaar. Daarnet nog 4 bakken prei, 1 bak selder, 10kg ajuin, 5kg patatten en 2 knolselders gekuist en gesneden. Laat het morgen smaken. Bokes meebrengen om een trappistje meer te drinken hoeft ook niet, je krijgt van ons der ene met kaas.
Banderas
Mountainbiker

Post by Banderas »

yihaaa...
Dacuba
Mountainbiker

Re: Zo 02/12/2012 Bornem 13de rit Ronde v h Waasland

Post by Dacuba »

Okido, tot mare mannen!
mcoen
Mountainbiker

Post by mcoen »

Zak morgen normaal ook af nr Bornem. Tijdj geleden dat ik daar nog geraakt ben :)
snelleeddy
Mountainbiker

Post by snelleeddy »

Om de twijfelaars alsnog over de streep te trekken en de bikers die naar de staat van het terrein vroegen; net terug van verkenning de 50km gereden om 18h00 binnen met verlichting laatste uur gereden. Zelfs niet met mijn mudbike, doch met mijn "#paasbestefiets" gereden.. moet hem zelfs niet afspuiten! Overal goed berijdbaar op enkele kleine passage na. Let wel ik heb droog gereden. Zalig biken op meestal vlak parcours(ca 75Hm). Wel wat fris.. mar de brandkorven en Jägermeister zullen klaarstaan, alsook de soep. Daarstraks gereden bij 3,5°C goed te doen(wel wat wind gehad - kan je wind af vlammen :-)) geen overschoenen aangedaan, wel thermo vest.. geen kou gehad. Dus bikers morgen van harte welkom!!! Tot morgen!!!
Schurter
Mountainbiker

Post by Schurter »

bip bip wrote:het uitpijlen zit er op, dus zoals beloofd een stand van zake over de staat van het parcours. De lus die ik zelf heb uitgepijld lag er alvast goed bij. Ook van de clubmakkers die de andere zones voor hun rekening namen kreeg ik positieve berichten over de ondergrond. Natuurlijk zijn er enkele passages door gebieden die wat natter liggen en die wat slijker gaan worden als jullie er ( hopelijk :-D ) met enkele honderden zijn doorgereden ( vlietdijk Oppuurs, laatste stukje Graafschap). Zoals het er nu bij ligt zijn het zeker geen "baggertoestanden". Hopelijk blijft het nog wat droog, voor morgenvoormiddag geven ze in "Beurm" bewolkt weer met een enkele lichte bui.
Wij zijn er klaar voor, hopelijk jullie ook :wink:
@muddevils en scheldetrappers: amai, 14 à 15 man? dat kan al tellen =D>

grt,
bip bip
@greenbikers, we gaan er morgen van genieten ! :P
svekken
Mountainbiker

Post by svekken »

De goodfellas komen morgen ook langs voor een toerke te doen :bounce:
Post Reply