gezocht sportdokter of adviseur trainingen

Meer info over hoe je best eet en drinkt, het gebruik van een hartslagmeter of spierstimulatietoestel, hier kan je ervoor terecht.
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: gezocht sportdokter of adviseur trainingen

Post by zwolle »

Dimme wrote:@Zwolle... uw symptomen komen me heeeeeel bekend voor. Dit jaar met de ATB geraakte ik ook niet vooruit terwijl ik heel goed voorbereid was en fysiek dik in orde. Paar keer dokter geweest en die vond maar niets, ook niet in mijn bloed totdat ik echt superveel last kreeg van hoofdpijn hebben ze nog eens bloed getrokken en specifiek beginnen zoeken (doen ze niet tijdens een normale bloedtest). Wat bleek... blijkbaar tekenbeet gehad (geen rode vlek of zoiets gehad) en was dus gewoon aant werken op ziekte van Lyme. Dat verklaarde natuurlijk hoe ik op zo een korte tijd achteruit ben gegaan. Antibiotica kuurke moeten volgen maar heb wel 3 maanden moeten rusten :)

daar ben ik ook op getest ,daar hij hij nog apart een tube bloed voor moeten afnemen

dit was ook in orde

bedankt voor de tip
Dimme
Mountainbiker

Re: gezocht sportdokter of adviseur trainingen

Post by Dimme »

Was bij mij de 2de keer :)

1ste keer niets van gemerkt en van de ene dag op de andere geveld door hersenvliesontsteking en heeft me toch ruim een half jaar gekost om terug op niveau te komen (voetbal weliswaar).

Nu deze keer was het het Lyme + het begin van een hersenvliesonsteking. Voel me al terug beter, maar ben opmerkelijk gevoeliger voor blessures, ontstekingen, nek/rugpijn, hoofdpijn,... Zou volgens dokter nog even duren. Mentaal daarentegen was het echt een serieuze opdoffer. Stevig getraind de maanden voordien en als ge dan merkt dat ge geen meter vooruit geraakt, da was toch wel ff ontnuchterend en als je dan nog eens te horen krijgt dat je 3 maand verplichte rust moet nemen... Er zijn plezanter dingen :-D
Post Reply