Gevonden, thnx!RockShark wrote:Adblock uitschakelen voor deze siteBantu wrote:Ik heb maar 1/3 tekst en de rest reclame
Browser: Firefox 17.0
Vernieuwd FORUM
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Re: Vernieuwd FORUM
Alleen jammer dat het overzichtskaartje nergens meer te vinden is.
Hier op zag je snel waar de komende tijd ergens een toertocht was in je buurt.
Misschien opnieuw activeren ??

Hier op zag je snel waar de komende tijd ergens een toertocht was in je buurt.
Misschien opnieuw activeren ??
Uit het topic 'Bugs met het nieuwe forum'kawa wrote:Links openen nog steeds niet in een nieuw venster.
En ik blijf de melding van een nieuw en ongelezen bericht krijgen terwijl ik dat bericht al een paar keer geopend heb.
Dus reacties met links die voor de aanpassing zijn gemaakt openen nog steeds in hetzelfde venster.Reflex wrote:Ik heb dit gisteren aangepast waardoor alle nieuwe reacties met links wel in een nieuw venster openen. Dus alle berichten die vanaf nu gepost worden zullen in orde zijn.
zie: http://www.google.nl
Het probleem dat de melding van nieuw en ongelezen berichten blijft, heb ik niet.
Wat ik echt handig vind, is dat wanneer je in een topic zit en je wil iemand een pb versturen, dat je dan direct de link van dat topic en het gequote bericht meekrijgt.
Ook de berichtenhistorie vind ik zeer handig!
Mooi werk.
Mooi werk.
Last edited by Maaike on Fri 30 Nov 2012 11:15, edited 1 time in total.
Is te danken aan phpBB 3.0x waar deze features standaard aanwezig zijnMaaike wrote:Wat ik echt handig vind, is dat wanneer je in een topic zit en je wil iemand een pb versturen, dat je dan ditect de link van dat topic en het gequote bericht meekrijgt.
Mooi werk.
Komt de toertochten op kaart functionaliteit nog terug?
Heeft toch niets met phpBB te maken? Begrijp dus niet waarom die functie wegmoest.
Dat was voor de meesten denk de manier om een gepaste tocht uit te kiezen

Heeft toch niets met phpBB te maken? Begrijp dus niet waarom die functie wegmoest.
Dat was voor de meesten denk de manier om een gepaste tocht uit te kiezen