Hel van Kasterlee 2013

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
cajeman
Mountainbiker

Re: Hel van Kasterlee 2011

Post by cajeman »

Nee. Tging te traag me de verkenning, zodat ik wee te veel aant babbelen was in plaats van op de weg te zien
Tis maar dak een donderdag nen dag thuis ben en ik wou nog eens een goei training doen op het parcours.
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

Tja, heb zo een slecht gevoel bij heel die 29-er-materie maat. Tis geen doping maar het smaakt toch zuur...grotere wielen gebruiken is eigenlijk strijden met verschillende wapens...
Je hebt een punt met die 29er gaat men voordeel uit halen op dit parcour. Ze zullen iedereen met nen 29er een extra straflus laten doen rond de sporthal :wink: Of in een 29er zijn wiel gaan zitten, stayeren toegelaten.
fillebiker
Mountainbiker

Post by fillebiker »

XLS wrote:
Tja, heb zo een slecht gevoel bij heel die 29-er-materie maat. Tis geen doping maar het smaakt toch zuur...grotere wielen gebruiken is eigenlijk strijden met verschillende wapens...
Je hebt een punt met die 29er gaat men voordeel uit halen op dit parcour. Ze zullen iedereen met nen 29er een extra straflus laten doen rond de sporthal :wink: Of in een 29er zijn wiel gaan zitten, stayeren toegelaten.

Het staat iedereen vrij een 29er te kopen!

Ge moet meegaan me uwe tijd he manne!
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

Ik wel maar mijn vrouw zo niet :wink: ......maar mijne tijd komt nog wel.....
putter
Mountainbiker

Post by putter »

Bijzonder rustig hier op het forum maar daar zal de facebookpagina wel voor iets tussen zitten zeker. Ik heb mezelf ook nog eens een ticketje naar de hel cadeau gedaan ( waarschijnlijk mijn laatste ) en hoop dat alles een beetje meezit deze keer. De verkenning van het fietsparcours ga ik nog eens moeten overdoen want tijdens de eerste groepstraining ben ik vooral verkeerd gereden. Door miserie met mijne velo ( 29-er :lol: ) raakte ik telkens achterop en ging ik de mist in. Mss kom ik zondag nog eens naar de kempen. Het looprondje is nog steeds hetzelfde gebleven. Viel me wel op dat alle aanwezigen bijzonder vlot liepen. 1 h 08 is nu ook niet traag te noemen ( voor mij toch niet ) Geniet van de laatse zware trainingen en mss tot zondag :wink:
MAD MAX
Mountainbiker

Post by MAD MAX »

putter wrote:Bijzonder rustig hier op het forum maar daar zal de facebookpagina wel voor iets tussen zitten zeker. :wink:
Ja maat die facebook das miserie op alle fronten! :evil: Succes met je voorbereidingen kerel, laat je niet opjagen want het enige wat ECHT telt in de hel is de overwinning op jezelf! RESPECT =D>
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

...die facebook is da publiek toegangkelijk of account nodig.....er bestaan nog mensen zonder facebook account 8)

vlot liepen = 1h8 is precies is idd wa snel voor een gewoon duurtrainingske voor de meeste.....nie druk in maken...pas ook op tijdens eerste lopen er zitten soms hazen tussen
pietie
Mountainbiker

Post by pietie »

Vraagje:
Hoe gaan jullie het doen kwa kledij? Wisselen?

Ik ben aan het twijfelen om me om te kleden (andere broek - kousen).
Want lopen in mijn fietsbroek zie ik niet zitten en fietsen in mijn loopbroek ook niet.
Is de wissel zone hierop voorzien?

grts
Pieter
putter
Mountainbiker

Post by putter »

Gene 29-er , geen Fb-account , ...ze bestaan dus echt nog :wink:
Die Fb-pagina is een publieke groep ( honderdtal leden ) maar vereist wel een account . Veel nieuws staat daar overigens ook niet te lezen. Na al die jaren is alles al een beetje gezegd op dit forum denk ik... Je vind er wel de link van het fietsparcours op terug , naast een leuk filmpje van de winnaar van de vorige editie 8)
Wat die wissel betreft : iedereen heeft zijn eigen stoel . Handig om je te laten strippen door je begeleider na het fietsen :lol:
XLS
Mountainbiker

Post by XLS »

wissel (hier wordt meer tijd genomen dan de zomerse tri/duatlon)
- 1ste van lopen naar fietsen => jas bij aan trekken, muts, shoenen ... en hop (loop in je onderlijfje zal verschieten hoe warm da nog is, extreem koud een wintstopperke bij aan). Best nog iets eten (koek-gelleke) is gemakkelijker dan met die wanten aan.
- 2de lopen => mijn ervaring, hier leg ik droge kleren klaar (broek-onderh-windstopp-handsh), is wa aangenamer om mee te vertrekken. Kan je op da moment nog beslissen om te lopen in je huidige fietskleding of niet. Vraag idd begeleider daar te zijn, schoenen uittrekken, ....
Post Reply