RockShark wrote:Zaten de hoofdletters en leestekens in de zadeltas ofzo? Want die zijn blijkbaar ook verdwenen.grijsje wrote:hoe erg het ook is mijn maat zijn fiets is een 4 tal jaar gestolen samen met twee andere fietsen gasten met gehuurde wagen en ingebouwd track controle werden dus gevonden 1 fiets nog aanwezig andere twee nooit meer gevonden waarschijnlijk verkocht als onderdelen
geef de hoop niet op ook al is de kans klein dat je uw bike gaat terug vinden
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- ES64F4
- Mountainbiker
Re:
- eL Tee
- Mountainbiker
Re: GESTOLEN BIKE'S
Filmpje...
Het duurt ts. een paar seconden en met moeite een minuut om een gesloten fiets te pikkedieven, zelfs overdag met getuigen... Geen kat die reageert...
Het duurt ts. een paar seconden en met moeite een minuut om een gesloten fiets te pikkedieven, zelfs overdag met getuigen... Geen kat die reageert...
Mag ik even heel cru zijn: waarom zelf risico lopen om iemand anders gerief te beschermen. Iemand (Joe) wordt vermoord om een iPhone of MP3-speler. Als je net zo'n criminelen treft die een fiets van 2.000 of meer euri op het oog zijn, loop je op dat moment risico door tussenbeide te komen. Ik sta hier zelf niet achter, het liefst zou ik ook hebben dat iedereen (of toch minstens iemand) reageert, maar het geweld is zo zinloos geworden dat mensen 2x gaan nadenken om zich te mengen in "criminaliteit".eL Tee wrote:Filmpje...
- spaghetti_2
- Mountainbiker
Post by spaghetti_2 »
Ik weet ook niet of ik het lef zou hebben om een man met een koevoet of een slijpschijf aan te spreken. Als je ziet hoeveel zinloos geweld er tegenwoordig is..
- Buffalo Phil
- Mountainbiker
Gestolen: Cannondale RZ120 - 1
Post by Buffalo Phil »
Gestolen in Waterloo op de nacht tussen 23 en 24 november in het huis van mijn zoon : Cannondale RZ120 - 1
Volgende kenmerken:
Wielen Mavic Crossmax SLR
Handvatten Ritchey grip WCS
Zadel Fi'Zi:k Gobi XM
Serie nummer U063575

Als je hem ziet, graag een seintje door PB.
Alvast bedankt.
Volgende kenmerken:
Wielen Mavic Crossmax SLR
Handvatten Ritchey grip WCS
Zadel Fi'Zi:k Gobi XM
Serie nummer U063575

Als je hem ziet, graag een seintje door PB.
Alvast bedankt.
- Jolyrodger
- Mountainbiker
Post by Jolyrodger »
Ik vind dat niet zielig. Zo een geschreven bericht lees ik nog niet eens! Alsof ik zou gaan puzzelen zeker.yajop wrote:het gaat hier om mensen die hun geliefde fiets is gestolen en dan komt er eentje zagen over leestekens en hoofdletters, zielig ze.
Re: Re:
In uw garage, gang, desnoods living of slaapkamer.Randy82 wrote:Waar dan nog wel? Vastgemaakt met een ketting aan je pols?Lonneke wrote:Daar moet je dus nooit iets dergelijks zetten.Toon_D wrote: Deurslot van tuinhuis opengebroken
Je legt toch ook geen 1000eur cash in tuinhuis, hoop ik.
- Dirkteur
- Mountainbiker
Niet met eens, ze moeten met hun poten van andermans bezittingen blijven. Of mogen ze uwen auto (die hopelijk meer waard is dan 1000€) dan ook meenemen en tegen jou zeggen, ge had em maar elders moeten zetten? Als uwe fiets binnen achter slot, achter een deur staat moeten ze er af blijven. Punt!Pasta wrote: In uw garage, gang, desnoods living of slaapkamer.
Ik vind dit een trieste reactie, maar de diefstal is ver van uw bed.
Ze moesten er gvd blijven aanplakken! Crapuul... en dan komen ze voor de rechtbank (als ge al heel veel geluk hebt dat ze de dader vinden, willen oppakken en willen berechten) en dan heeft em niks voor em terug te betalen of ge krijgt uwe fiets afgebroken of in stukken terug of ze gaan de huidige waarde bepalen/berekenen van de standaard fiets bij aankoop.
Altijd gezjost!
Geen compassie, pikken...consequenties dragen.
Last edited by Dirkteur on Tue 29 Jan 2013 15:04, edited 1 time in total.
Volledig mee akkoord!papakroket wrote:Niet met eens, ze moeten met hun poten van andermans bezittingen blijven. Of mogen ze uwen auto (die hopelijk meer waard is dan 1000€) dan ook meenemen en tegen jou zeggen, ge had em maar elders moeten zetten? Als uwe fiets binnen achter slot, achter een deur staat moeten ze er af blijven. Punt!Pasta wrote: In uw garage, gang, desnoods living of slaapkamer.
Ik vind dit een trieste reactie, maar de diefstal is ver van uw bed.
Ze moesten er gvd blijven aanplakken! Crapuul... en dan komen ze voor de rechtbank (als ge al heel veel geluk hebt dat ze de dader vinden, willen oppakken en willen berechten) en dan heeft em niks voor em terug te betalen of ge krijgt uwe fiets afgebroken of in stukken terug of ze gaan de huidige waarde bepalen/berekenen van de standaard fiets bij aankoop.
Altijd gezjost!
Geen compassie, pikken...consequenties dragen.
Van andermans spullen moet je blijven maar dat is een andere discussie.
Ne fiets is natuurlijk veel vlugger gestolen dan een auto maar soit.
Ik heb ook een tuinhuis, met slotje, maar ik ga er geen dure dingen in stallen. Tenzij ik er een alarm heb.
Soit ik wil dit forumlid dus totaal niet afbreken. Maar een verwittigd man is er twee waard zeker?
Dus mijn menig is een dure mtb zet je niet in een tuinhuis.