beginner of heropstapper regio Genk, Houthalen, Zonhoven
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- SLOME BIKER
- Mountainbiker
Re: beginner of heropstapper regio Genk, Houthalen, Zonhoven
Post by SLOME BIKER »
hoi wil zelf ook wel eens mee gaan rijden
ben een hele tijd uit geweest en wil ook op rustig tempo terug opbouwen.
ben van genk zit wel met dagpost systeem maar in het weekend kan ik in voormiddag wel altijd vrij maken
ben van genk zit wel met dagpost systeem maar in het weekend kan ik in voormiddag wel altijd vrij maken
Heey Slome biker,SLOME BIKER wrote:hoi wil zelf ook wel eens mee gaan rijdenben een hele tijd uit geweest en wil ook op rustig tempo terug opbouwen.
uw nickname staat mij al aan :-p
we kunnen misschien eens op een zaterdag voormiddag afspreken?
Ik ben zelf van Houthalen-Oost (dichtbij genk dus)
- pillendraaier
- Mountainbiker
Post by pillendraaier »
Hallo Bikers,
hier ook iemand die wil beginnen met MTB. Niet de beste conditie en een beetje overgewicht dat er af moet! Ik doe wat er nodig is en wil natuurlijk opbouwen. In groep ben je meer gemotiveerd om vol te houden he!
Zelf van Sint-truiden. Werk in de week en ben 1 op de 2 weekends beschikbaar (vriendin werkt 1 op 2). Indien mogelijk kunnen de grootouders ook wel eens oppassen hoor
Dus als je nog een beginner kan gebruiken die de groep laat voelen dat ze al goed gevorderd zijn... here I am :D
hier ook iemand die wil beginnen met MTB. Niet de beste conditie en een beetje overgewicht dat er af moet! Ik doe wat er nodig is en wil natuurlijk opbouwen. In groep ben je meer gemotiveerd om vol te houden he!
Zelf van Sint-truiden. Werk in de week en ben 1 op de 2 weekends beschikbaar (vriendin werkt 1 op 2). Indien mogelijk kunnen de grootouders ook wel eens oppassen hoor
Dus als je nog een beginner kan gebruiken die de groep laat voelen dat ze al goed gevorderd zijn... here I am :D
- pillendraaier
- Mountainbiker
Post by pillendraaier »
Zal ik zeker doen! Momenteel zal het eventjes moeten wachten, opendeurdagen bij vriendin op het werk en dan mag ik babysitten heinno wrote:kom gerust eens mee
laat maar weten wanneer je kan
zondag rij ik niet maar stuur pb en zal andwoorden
grtz
Zodra er terug tijd is laat ik het zeker en vast weten!
Bedankt voor je antwoord en tot bike's!
- Free Wheely
- Mountainbiker
Post by Free Wheely »
Hallo,
Ben zelf een beginnende MTbiker, zou het wel fijn vinden om regelmatig met wat andere bikers op pad te gaan. Ben zelf van Genk (Boxbergheide) en zit vlak tegen Zonhoven, kan wel niet elk weekend maar met het betere weer in het vooruitzicht wil ik na het werk 's avonds nog wel een ritje maken.
Laat maar weten als jullie het zien zitten om met een 50tig plusser op pad te gaan.
Groetjes
Ben zelf een beginnende MTbiker, zou het wel fijn vinden om regelmatig met wat andere bikers op pad te gaan. Ben zelf van Genk (Boxbergheide) en zit vlak tegen Zonhoven, kan wel niet elk weekend maar met het betere weer in het vooruitzicht wil ik na het werk 's avonds nog wel een ritje maken.
Laat maar weten als jullie het zien zitten om met een 50tig plusser op pad te gaan.
Groetjes
Free Wheely,Free Wheely wrote:Hallo,
Groetjes
Iedereen is welkom, jong of oud, man of vrouw.
Ik ben zelf ook nog even aan't wachten op het wat betere weer.
Groetjes
- Free Wheely
- Mountainbiker
Post by Free Wheely »
Hey jan84,
Tof om te horen, ja op het moment is er niet veel aan om te gaan rijden, behalve veel poetswerk en niet dat ik dat erg vind maar toch
))
Tof om te horen, ja op het moment is er niet veel aan om te gaan rijden, behalve veel poetswerk en niet dat ik dat erg vind maar toch