Btw; doe jullie beste tenueke maar aan want er is ook een fotoshoot onderweg
grt,
bip bip
Is die nu al afgepijld, een week op voorhand?bip bip wrote: Alle taken zijn verdeeld. Ik ga zelf zondagmorgen (zeer) vroeg op pad om de uitpijling nogmaals te controleren, hopelijk blijven de pijltjesvandalen binnen.
Drie jaar geleden tijdens hun "ijstocht" was ik de eerste - niet de enige - die op de grond lag. Na de start ging het richting kliniek en in de dreef daar, vond ik het gepast om te gaan liggen. Ik wens jullie nu beter weer toe, maar je kan er toch weinig aan veranderen.dirty wrote:het weer ziet er weeral niet veelbelovend uit voor komende week maar we zullen er zijn komende zondag , indien het sneeuwt zal onze iceman in form zijn !
hopelijk blijft alles berijdbaar we duimen alvast
het uitpijlen gebeurt zoals iedere keer daags voor de tt, met de pijltjescontrole begin ik zondagmorgen rond 6 uur. Nu nog hopen dat de weergoden ons dit jaar eens wat beter gezind zijnFab4ever wrote:Is die nu al afgepijld, een week op voorhand?bip bip wrote: Alle taken zijn verdeeld. Ik ga zelf zondagmorgen (zeer) vroeg op pad om de uitpijling nogmaals te controleren, hopelijk blijven de pijltjesvandalen binnen.Dat is het omgekeerde van in Hulst, want daar zag ik vorige week zaterdag rond de middag nog geen pijlen hangen voor daags nadien.
Smeer de beentjes KevinKevindv wrote:Vorig jaar ook de 50km gereden en ik kom zeker en vast terug de 50km rijden.
Wordt de eerste rit sinds mijn operatie van twee weken geleden dus ben benieuwd naar de conditie want zit nog niet op de fiets.