Zo 02/12/2012 Bornem 13de rit Ronde v h Waasland

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Re: Zo 02/12/2012 Bornem

Post by bip bip »

voila, de laatste vergadering ter voorberiding van onze toertcht zit er op. Alle taken zijn verdeeld. Ik ga zelf zondagmorgen (zeer) vroeg op pad om de uitpijling nogmaals te controleren, hopelijk blijven de pijltjesvandalen binnen.
Btw; doe jullie beste tenueke maar aan want er is ook een fotoshoot onderweg :-D .

grt,
bip bip
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

't zal de laatste keer worden dat we op de foto staan in onze huidige tenue te Bornem , we zijn met iets nieuw bezig wat zal gezien mogen worden !

Hopelijk goed weer en succes gewenst Greenies !!!
DDT-STAS
Mountainbiker

Post by DDT-STAS »

DDT-STAS-Bikers uit het naburige Londerzeel ook zekers aanwezig :-D
Goed of 'minder' goed weer... deze tocht willen we niet missen :bounce:
dirty
Mountainbiker

Post by dirty »

het weer ziet er weeral niet veelbelovend uit voor komende week maar we zullen er zijn komende zondag , indien het sneeuwt zal onze iceman in form zijn !
hopelijk blijft alles berijdbaar we duimen alvast [-o<
Fab4ever
Mountainbiker

Post by Fab4ever »

bip bip wrote: Alle taken zijn verdeeld. Ik ga zelf zondagmorgen (zeer) vroeg op pad om de uitpijling nogmaals te controleren, hopelijk blijven de pijltjesvandalen binnen.
Is die nu al afgepijld, een week op voorhand? :-k Dat is het omgekeerde van in Hulst, want daar zag ik vorige week zaterdag rond de middag nog geen pijlen hangen voor daags nadien.
roeland20
Mountainbiker

Post by roeland20 »

ShortBike komt meefietsen met onze fietsbegeleiders en klanten.

Ook komt er een promostand te staan waar je uitleg over ShortBike en het seizoen 2013 kunt krijgen.

Ook voorzien we een gratis shotje Jägermeister om van de geleverde inspanningen te bekomen.

Tot zondag

Roeland,

http://www.shortbike.be
ice man
Mountainbiker

Post by ice man »

dirty wrote:het weer ziet er weeral niet veelbelovend uit voor komende week maar we zullen er zijn komende zondag , indien het sneeuwt zal onze iceman in form zijn !
hopelijk blijft alles berijdbaar we duimen alvast [-o<
Drie jaar geleden tijdens hun "ijstocht" was ik de eerste - niet de enige - die op de grond lag. Na de start ging het richting kliniek en in de dreef daar, vond ik het gepast om te gaan liggen. Ik wens jullie nu beter weer toe, maar je kan er toch weinig aan veranderen.
bip bip
Mountainbiker
Location: Scott spark RC 29er,Scott scale 29er expert,Rigid 29er Chinees,Cervélo Aspero gravel

Post by bip bip »

Fab4ever wrote:
bip bip wrote: Alle taken zijn verdeeld. Ik ga zelf zondagmorgen (zeer) vroeg op pad om de uitpijling nogmaals te controleren, hopelijk blijven de pijltjesvandalen binnen.
Is die nu al afgepijld, een week op voorhand? :-k Dat is het omgekeerde van in Hulst, want daar zag ik vorige week zaterdag rond de middag nog geen pijlen hangen voor daags nadien.
het uitpijlen gebeurt zoals iedere keer daags voor de tt, met de pijltjescontrole begin ik zondagmorgen rond 6 uur. Nu nog hopen dat de weergoden ons dit jaar eens wat beter gezind zijn [-o< .
Schurter
Mountainbiker

Post by Schurter »

Schurter ook van de partij . Goe koud weer ... Biken 8)
Schurter
Mountainbiker

Re: Bornem

Post by Schurter »

Kevindv wrote:Vorig jaar ook de 50km gereden en ik kom zeker en vast terug de 50km rijden.
Wordt de eerste rit sinds mijn operatie van twee weken geleden dus ben benieuwd naar de conditie want zit nog niet op de fiets.
Smeer de beentjes Kevin :-)
Post Reply