Zo 25/11/2012 Haasdonk
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
als het is zoals vorig jaar qua start zal er moeten omgereden worden door wegenwerken. Normaal kan je via afrit haasdonk wel via binnenwegjes maar weet niet of er pijltjes zullen hangen. Vlottere verbinding denk ik via Sint Niklaas, of langs Temse Velle voor de mensen die de streek kennen.
@Dirk, zelfde als vorig jaar ongeveer?
@Dirk, zelfde als vorig jaar ongeveer?
-
Kevindv
- Mountainbiker
Re: Zo 25/11/2012 Haasdonk
Ik ga ook rijden naar Haasdonk, de 50km.
Adres is Ropstraat
Start is in de sporthal.
Ik vermoed dat daar ook de douches zullen zijn en de apres-bike.
Afstanden 20-30 en 50km
Vertrekken kan tussen 8u30 en 10u30
Hoeveel de inschrijving is weet ik niet(staat niet op website van "Ronde v/h Waasland")
Adres is Ropstraat
Start is in de sporthal.
Ik vermoed dat daar ook de douches zullen zijn en de apres-bike.
Afstanden 20-30 en 50km
Vertrekken kan tussen 8u30 en 10u30
Hoeveel de inschrijving is weet ik niet(staat niet op website van "Ronde v/h Waasland")
- BerggeitCasualFietser
- Mountainbiker
Post by BerggeitCasualFietser »
@ Dirk, heb je toevallig update van parcours?
- Cokeman
- Mountainbiker
Blijkbaar nog niet veel reacties na deze tocht met een hoog Flandrien-gehalte. Ik had de indruk dat er niet zoveel bikers afgezakt waren naar Haasdonk, waarschijnlijk afgeschrikt door de wind. Vrij vroeg vertrokken aan de sporthal. Eerste deel van de tocht ging richting Bazel. De combinatie wind/regen en de ondergrond van het Scheldegebied was Flandrien-waardig
Tweede deel van de tocht ging richting bossen van Haasdonk. De tracks liggen daar ondertussen ook al vrij vettig. Onderweg 2 goede bevoorradingen mogen tegenkomen
, ze waren welkom. Uiteindelijk toch onder een najaarszonnetje terug aan de sporthal geraakt.
Tweede deel van de tocht ging richting bossen van Haasdonk. De tracks liggen daar ondertussen ook al vrij vettig. Onderweg 2 goede bevoorradingen mogen tegenkomen
- Splenter
- Mountainbiker
na een late start geopteerd voor de 30km. De 50km maakte kennelijk eerst een nogal modderige lus (afgaande op hoe de 50'ers eruit zagen), maar op de 30km lagen de tracks opvallend goed. Een heel mooie tocht met hoog fungehalte in de bossen. Bepijling kon hier en daar mss iets beter, maar voor de rest leuke tocht! We'll be back
- SD2E
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale RC29 2016, Scott Scale 970 2016, Scott CR1SL 2005
Lekker geploeterd op de 50km :)
Eerste 15km dachten we dat we beter met de koersfiets vertrokken waren maar daarna kwam een heel vettig gedeelte en de bospassages op het einde maakten veel goed!
Leuke voormiddag gehad!
Eerste 15km dachten we dat we beter met de koersfiets vertrokken waren maar daarna kwam een heel vettig gedeelte en de bospassages op het einde maakten veel goed!
Leuke voormiddag gehad!